perjantai 5. lokakuuta 2012

#59 Conquer the World

Tästä tilanteesta on hyvä jatkaa...


  • Suomi
  • Ruotsi
  • Viro
  • Saksa
  • Kroatia
  • Espanja
  • Turkki
  • Kreikka




visited 8 states (3.55%)
Create your own visited map of The World or Free iphone travel guide


JOS mahdollisuus ja/tai rahaa olisi niin matkustaisin:


  • Amsterdam - Hollanti kiinnostaa muutekin nyt ihan hirveästi! En ole tainnut sitä missään kertoa mutta kun tein profiilin aupair-world.net'iin, oli maavaihtoehtoinani Saksa, Ruotsi ja Hollanti. Ruotsi kuitenkin sitten vei voiton! En halunnut aloittaa ihan uutta kieltä taas ja unohtaa se pieni määrä espanjaa ja ruotsia jota olin jo oppinut.
  • Lontoo - Tämän todennäköisesti kyllä toteutan tässä jossain vaiheessa! Liput täältä ovat tosi halpoja - lennän viikonlopuksi Lontooseen. Tarviiko sitä sen koommin edes selittää? Lontoo on Lontoo!
  • Lissabon - Ehkä  vähän vähemmän tunnettu kaupunki Pariisin, Madridin, Barcelonan ynnä muiden rinnalla. Portugali on kuitenkin ihan hirveän kaunis maa!
  • Istanbul - Tätä ei oikein voi edes selittää. Uskomaton historiallinen ja kulttuurinen tausta, Aasian ja Euroopan välimaa... 
  • Reykjavik - Ehkä vähän outo valinta, mutta Islanti! Maa on kuitenkin ihan lähellä mutta kuitenkin jotain aivan muuta. Samoin islanninhevosvaellukset kiinnostaisivat ihan hirveästi! 
  • Milano - Italia, muodin mekka... Plus että tapasin Espanjassa hauskan pojan jonka isä oli monacolainen ja äiti italialainen, ja hän itse rakasti Milanoa (ja dissasi Monacoa). 

Siinä pari vaihtoehtoa. Katsotaan miten nämä toteutuvat... Jos ensi kesänä vaikka toteuttaisi jotain noista! ;) Tai täytyypi katsoa noita viikonloppujakin...

PS. Olen kyllä ollut Amsterdamissa melkein kymmenen tuntia! Se näytti tälläiseltä:






Hauska pyöröovi! Amsterdamin lentokenttä oli ihan hirveän ympäristöystävällinen!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti