Nyt tälläinen lyhyt postaus vaan tästä allekirjoittaneen huoneesta, enemmänkin vain kuvia! (Kuvat saa klikkaamalla isommaksi, sieltä voi hyvin selailla!)
Häst i Vackert Vänster Galopp
Muistot tietysti <3
Sitten vielä vähän muita kuvia, näitä en ole itse ottanut ollenkaan vaan tytöt pyörineet kameran kanssa...
Vielä loppuun kuva mun tuunatusta matkalaukusta, jonka ei mukamas uskottu pääsevän perille niin että timantit on paikallaan! Kynsiliima on parasta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti