keskiviikko 22. elokuuta 2012

#50 Viiskymmentä täynnä!

Wow! Pääsin sitten ihan sinne viiteenkymmeneen postaukseen asti! Hui! Olenpas ollut ahkera ja jopa pitänyt blogin kirjoituksesta kiinni...!

Aamun tunnelmat. Ah, kaatosade!

Tänään oli siis tyttöjen virallinen ensimmäinen koulupäivä ekaluokalla. Fritis, joka kylläkin on samassa rakennuksessa on enemmänkin kerho, joten tänään oli jännittävä päivä! Tytöt oli jo eilen innoissaan selittämässä että huomenna on EKA PÄIVÄ KOULUSSA! Oih, kun itsekin olisi esim. lukiossa mennyt tuollaisella innolla kouluun!

Mentiin sinne sitten aamusella perheen isän autolla (avo-Jaguar, kyllä siinä kelpasi istuskella meinaan, harmi vaan että satoi, oli katto ylhäällä...). Lapset koottiin siellä sitten yhteen ja rehtorin puheen jälkeen lähdettiin luokkiin. Sen jälkeen kun lapset olivat kovaan ääneen laskeneen kymmenestä nollaan alkoivat koulun kellot soida ja kiljuen muksut viilettivät luokkiinsa... Mikä riemu, koulu! (huomaa sarkasmi)

Luokassa sitten jaettiin paperit yms ja tytöt kiikutti ne sitten meikäläisen käsiin heti ensimmäisessä välissä, tietysti... Se oli aikamoisen tylsää vanhemmille (tai tälläisille wannabe lastenvahdeille), enkä ihmetellyt kun vanhempien määrä väheni... Kyllä mekin siitä sitten häippästiin. Nimenhuudot jne oli hieman tylsää!

Piti tänään mennä pyöräilemään ja katsomaan maisemia mutta satoi aivan kaatamalla, siis ihan saavista kaatamalla, joten sinne jäi se... Perheen isä naureskeli että heitän sampoot päähän ni saan sitten samalla pestyä tukankin... Osaan muuten jo sanoa shampoo ruotsalaisella aksentilla ;) Sanahan kirjoitetaan shampoo mutta lausutaan joten kuten "hampuu"! 

Kävin sitten hakemassa tytöt kahdentoista jälkeen (kun koululta soitettiin kotiin että tuletteko hakemaan, ei meille kerrottu että ekana päivänä koulu loppuu kaksi tuntia aikaisemmin!) ja sen jälkeen pelattiin jotain pelejä ja loppu ajan tytöt viihdyttivät itseään noiden leikkiheppojen yms kanssa ja minä lueskelin lehtiä ja otin vähän kuvia. Tässä niitä :) 






















Ja vähän kämpän sisustusta, enemmänkin olohuonetta:







Näitä heppakuvia meillä on monta, koko rappusten ajan. Ne on tosi hienoja :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti