maanantai 27. elokuuta 2012

#51 VIDEOPOSTAUS!

Hui! Nyt jopa minäkin uskaltauduin tekemään ihan videopostauksen... Jouduin tosiaan lainaamaan perheen kameraa siihen (kysymättä...) mutta tälläiset niistä nyt tuli! Kahdessa osassa koska ekan keskellä loppui muistikortista tila. Eli ihan pelkästään täältä talon sisältä, älkää välittäkö kameran hienoisesta heilumisesta, jossain kohdissa vähän pimeää mutta ignooratkaa se! :)



Osa 1:
Osa 2:
Semmoista! Jos oli ihan kauheaa katsottavaa niin sanokaa! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti