Ajattelin tässä että voisin tehdä jonkinlaisen joulukalenteri -systeemin tänne, eli joka päivä postausta :) Tähän ajattelin tehdä pientä hahmotusta kirjoitusaiheista! Sitä ennenkin pitäisi kyllä tulla jotain postausta. On kyllä monta postausta jonossa, pitäisi mm. kirjoittaa Halloweenista ja siitä pikkujutusta että otin loparit! Hups :D Tai kerroin vaan lopettavani tämän syyslukukauden loputtua. Tammikuuksi on vielä vähän hämärät suunnitelmat... Katsotaan niitä sitten myöhemmin! Ensi viikolla minulla on IELTS- testi Lundissa ja siellä pitäisi kokeilla vähän couchsurffausta!
- Mokaa ruotsiksi - se on helppoa!
- Asiat, joista en en pidä Ruotsissa
- Asiat, joista pidän Ruotsissa
- Ruotsin hevosmaailmaa
- Jouluvalmisteluja
- Ruotsalaiset liikenteessä
- Kaikki lentokentistä
- Espanjalainen elämäntyyli
- Kulttuurishokki ja kielikaaos
- Kanariansaaret - do's and don'ts
Hmm olisikohan siinä ihan jo jotain ideaa! Ideoita saa heitellä! :) Nyt voisin jopa kirjoittaa postauksen tuosta Halloweenistä....
Ruotsalaiset on hulluja liikenteessä... :)
VastaaPoistaRuotsalaiset on ihan idiootteja liikenteessä! :D
Poista