perjantai 30. joulukuuta 2011

#11 Bailando por el mundo!

Tuuliviiri saa luvan nyt asettua aloilleen, sanon minä! Mutta mitäpäs sitä ihminen luonteelleen voi. Kun haluaisi saada kaiken ja heti sillä samalla punaisella minuutilla, nähdä kaiken, tavata kaikki ja tehdä kaiken. Näin pikkuvanhana voi vielä lisätä että sitä se nuoruus teettää, ja lisäänkin, vaikkei se ihan kaikista imartelevinta itselle ole ;)


 Pidin itselleni pienen puhuttelun, jonka keskeinen aihe oli: mieti hieman, jos et ole täyttänyt edes kahtakymmentä vielä, onko kaikkialle niin pirullinen kiire? (yksi sekunti, kaksi sekuntia...) "Ei." Hienoa Tanja! Olet päässyt asioiden ytimeen. Joten mitä sitten oikein sähläät? Ai et enää mitään? Hyvä! Ongelma ratkaistu. 


Torstai-iltapäivä tuli sitten kulutettua lentolippua ostellessa. Se kivan halpa lippu (tiedättekö muuten miten hankalaa on puhua lipusta, ei lipuista?) oli jo myyty loppuun, joten jouduin tyytymään seuraavaan vaihtoehtoon, yli 50 euroa kalliimpaan. Sanoisinko että siinä vaiheessa hieman ketutti? Soittelin kyllä kaikki paikat läpi ja tein vertailut ynnä muut, mutta halvemmalla olisi päässyt vain yhdellä ehdolla: koko reissu olisi kestänyt noin 24 tuntia. Ja tämä olisi tarkoittanut piiiitkää odotusta lentokentällä koneiden vaihdon välissä, ja vielä keskellä yötä. Ei oikein innostanut. 


Lentotiedot ovat nyt sitten tässä:




Lanzarote Air Berlin
Lähtee 07:00 Helsinki (HEL) la 21.01.2012 Lennonnro: AB8311 AB2434
Saapuu 13:20 Lanzarote (ACE) Matka-aika 08:20 1 Välilasku
Lentojen vaihtoaika: Berliini (1:20)



Eli aikaisin aamusta on siis lähtö. Tai aamusta, perjantai-iltana enemmänkin... Voitte kuvitella sen nielaisun mitä tein katsoessani sitä Kilroy Travelsin sivustoa ja vahvista tilaus -nappia. Mutta tulta päin! Vai miten sitä nyt sitten sanotaankaan? Ja naps, tilaus tehty. Käsittämättömän helpoksi on muuten tehty, maksoin lipun OP:ssä ja sain sen E-lippuna sähköpostiini. Ei minkäänlaista ravaamista mihinkään, eli ylimääräisiä käsittelymaksuja tai mitään. Pelkkä maksu netissä ja lippu on sinun. Me like! 

Tänään olenkin sitten jo käynyt törkeästi hyväksikäyttämässä erään ystäväni skanneria ja skannannut kopion passistani kohti Espanjaa. Hyvä minä, nyt siellä on siis jo se tietolappunen, lentoinformaationi ja kopio passista! Enää tarvitaan maksusta kopio (jonka hoidan maanantaina) ja ne pirun kuvat! Olkaa ystävällisiä ja päättäkää puolestani tai lähetän ne kaikki... No en sentään!

Läksiäisetkin järjestyivät oikein hyvin kun saadaan talo käyttöömme ihan kokonaan, järjestetään ne edellisen viikon perjantaina eli tasan viikon ennen lähtöäni. Kaikki parhaudet on sinne kutsuttu ja toivon mukaan kaikki pääsevät tulemaan (ainakin näin ovat ilmoittaneet) tai edes käymään :)

Ja kuulemma jo läksiäislahjakin on hankittu! Sellaisia en ole pyytänyt mutta vaikea sitä on estääkään kun toinen kertoo siitä vasta sen jälkeen kun on sen ostanut! 

Loppuun pari videota joihin olen ihan rakastunut!

Bailando Por El Mundo - Juan Magan ft. Pitbull & El Cata


Qwote ft. Pitbull & Lucenzo - Throw Your Hands up (Dancar kuduro)

Ja hei, 3 viikkoa! Jaiks. 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti