tiistai 3. tammikuuta 2012

#12 Feliz año nuevo!

Hyvää uutta vuotta kaikille nyt sinne ruudun toisella puolelle vaikka jo kolmatta päivää eletäänkin!


Tähän mennessä ollaankin täällä päin jo rauhoituttukin ja jopa totuttu ajatukseen että kyllä, kolme viikkoa! Tai eipä enää edes niin kauaa. Mutta eipä se tarkoita etteikö yhtään sen enempää jännittäisi, hui!  


Pankissa kävin palaveeraamassa tunnin ajan, sain sieltä pari lisälistaa noita avainlukulistoja ihan varmuuden vuoksi, katsottiin että tiedot oli ihan kunnossa ja varmaistettiin muutenkin miten hommat toimii siellä Espanjan puolella. Ja voinkin sanoa vielä näin ihan ensikertalaisena ulkomaille muuttaessa että onneksi ollaan menossa vielä EU:n sisäpuolelle... 


Visa Electron käy melkein kaikkialla ja rahaa pystyy nostamaan automaatista ihan tästä suomalaisesta tilistäkin (vaikka sinne todennäköisesti ei mitään hirveää summaa kerry... Anonyymit lahjoittajat huhuu? Lentolipun hinta siellä olisi kyllä hyvä silti aina olla!) Yhden nostokerran hinta oli muistaakseni huhtikuun loppuun asti 75senttiä ja sen jälkeen laskee! Mitäs ihmettä? Olisikohan ollut 60senttiä. Ihme ja kumma että joskus näinkin päin! Valuutanvaihto on kallista ja esimerkiksi laskujen maksaminen euroista eri valuutalle maksaa, jne. Osaan vain kuvitella sen sotkun kun alkaisin miettimään valuuttojenvaihtoja ja pankkisysteemejä, puuh. Nytkin on jo tarpeeksi hankalaa! 


Sinne päin lähetettävästä informaatiosta puuttuu nyt sitten enää ne pirun kuvat ja kuitti siitä maksetusta laskusta, jonka saan torstaina kun piipahdan pankissa sähköpostiini, ettei tarvitse taas hyväksi käyttää muiden skannereita. 


Porissa kävin hieman shoppailemassa ja löysinkin sieltä ne mustat housut (tosi kivat!) ja sen mustan topin (jonka kanssa mukaan tarttuivat kaksi muuta eriväristä, hei, kolme kahden hinnalla!) sekä vahaa tähän uuteen tukkaan. Shortseja kokeilin myös mutta ei löytynyt vielä oikein mitään kivoja, yhdet mustat parit on kyllä jo valmiiksi mutta kuitenkin. Glitterissä oli jäätävät alennukset enkä pystynyt vastustumaan, tuloksena yksi hiuspanta ja korvikset. Eikä edes pahaan hintaan!


Andiamosta nappasin Niken mustat kengät (en onnistunut löytämään kuvaa) ja mustat korkkarit joissa toivon mukaan pystyisin tanssimaankin, ovat ainakin tukevan tuntuiset ja tosiaan ne 3 senttimetrin korot, mitkä ovat kyllä matalammat kuin normi baarikorkkareissani. 


Kuntosalille kävin vielä lisäksi ostamassa 10 kortin ryhmäliikuntoihin, nyt on kunnianhimoinen viimeinen rutistus kunnon nostattamiseksi meneillään! Siitä ovat todisteena jo maanantain BodyJam ja tämän päivän Circuit ja Zumba ;) Huomenna uudestaan Jamiin!


Matkalaukunkin menin ja raahasin jo omaan huoneeseeni. Heitin sinne jo sellaista tavaraa mitä en täällä tarvitse mutta siellä tarvitsen. Pienimuotoisena muistutuksena että kyyyllä, sieltä se tulee kuule. 


Ja huomenna pitäisi sitten alkaa virastokierros - jospa kävisi KELAssa ja Poliisiasemalla. Jei!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti