Pankista soitettiin ihan yllätyksellä tänään, haluttiin kait vain tarkistaa että tiliasiani ovat kunnossa. Siinä samalla onnistuin kuitenkin kertomaan, että kai tässä ollaan muuttamassa Espanjaan ensi kuun 20. päivän tienoilla ja tästähän innostuttiin luurin toisessa päässä! Kysymystulvan jälkeen saatiin sovittua tapaaminen pankissa 02.01.2012, heti aamusella, klo 11.00.
Työni loppuvat nyt vuodenvaihteessa (TJ 4,5pv!) joten tammikuun alku meneekin sitten todennäköisesti rampatessa joka paikassa. Olen yrittänyt itselleni jo lupailla että ne päivät eivät mene puoliksi nukkuessa vaan oikeasti teen jotain järkevää, esimerkiksi kuntosalilla menee Circuit tiistaisin klo 10.00. Samoin mm. Kelaan ja maistraattiin pitää ehtiä plus ties minne muualle!
Ja huomaatteko? Tästä päästään jo johtopäätökseen että vaikka kuinka yritän tunkea välillä väliin että melko varmasti, todennäköisesti, koko teksti on täynnä sen jälkeen pitää vielä, ennen lähtöä pitää... Just! Alitajunnallani taitaa olla eri mielipide... Tai eihän tässä mitään olla kieltämässäkään mutta viikko vielä aikaa "miettiä".
Todellisuus kuitenkin on että 99% varmasti kuitenkin ollaan menossa. Varma tilaisuus, hyvä sopimus ja hyvät ehdot (mm. 2 viikon irtisanomisoikeus) ja kaikki positiivinen materiaali, kuvat ja videot mitä kursseista olen nähnyt.
Mm. tämä video!
En kuitenkaan halua olla liian hätäinen, kun kerran sinne sovin lähteväni, sinne lähden myös. Toisaalta huomenna voi olla jo mielenkiintoista sähköpostia vastaanotettuna ja silloin kaduttaisi, tätä virhettä en halua tehdä. Toisaalta olen kyllä sitä mieltä että todennäköisesti sitä ihmeellistä toista sähköpostia joltain megahienolta yhtiöltä ei kyllä tule.
Hätäisestä puheen ollen, joku taisi jo lainata espanjankirjan kirjastosta tänään ja katsella lentolippujen hintoja...
Onneksi sentään tuo ihmeellinen N.I.E Number pitää hakea vasta itse paikalla, sen saa kuulemma paikalliselta poliisilaitokselta hakea, joten sitä ei tarvitse stressata täällä päässä. Kuitenkin kaikki tavarat, vaatteet mitä sinne tarvitsen, pitääkö ostaa uusi matkalaukku (minun mielestäni pitää, porukoiden ei. miten niin olemassaolevat ovat jo ihan tarpeeksi isoja, en usko!)
Siihen mennessä pitäisi sanoa hyvästi tai siis adiós jos tällä mennään. Läksiäisten vietto paikkaa on kyllä jo mietitty ja niistä jo ystäviä infottu muttamuttamutta... Eikö teitä voisi pakata matkalaukkuun ja ottaa mukaan? Onneksi on olemassa Facebook & Skype!
Ja ääh kun pitäisi ehtiä vielä varata hammaslääkäri (paha fiilis että osa viisaudestani revitään pian irti...) ja ne pohjalliset pitäisi teettää! Fysioterapeutilla käydä äkkiä nää 10 kertaa jajajajaja... Panic!
Teksti rönsyilee ja on paikoittain aivan hämärää ja hyppii, kestäkää mukana :)
PS. Tämän päivän piristys ja ihan samat fiilikset!
Jätän aikajanat kauas taakseni
Lasken mieluummin itse tuntini
Tiedän paremmin omat vuoroni
Tehokkaammin käytän aikani
Voitte jäädyttää mun paitani
Annan käyttöön vaatekaappini
Mietin kuka saa mun paikkani
Kuka nostaa ison palkkani

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti