torstai 22. joulukuuta 2011

#5 Loma!

Huh, aikaisen 5.30 herätyksen jälkeen tietoisuus lomasta tuntuukin oikein makoisalta! Oltiin kylläkin tänään vain puoli päivää eli kello 06.00 - 10.00. Ja hei, TJ 3! Että tiedäkään kuinka ihanalta tuo kuulostakaan. Työpaikka, johon minun alunperin ei pitänyt edes mennä, sitten sen jälkeen vain kevääksi, no ehkäpä jos vielä olisi kesän... voitaisiinko sopimusta vielä jatkaa kesän jälkeen? Ja nyt viimein loppu häämöttää, konkreettisesti! Lord Est - Juoksen vapaana kaupunkiin on ollut fiilisbiisi jo vähän aikaa, tänään se piristi erityisesti kahvitauolla tullessaan radiosta!


nyt / on kellossa toisenlainen ääni
kun / säädän itse elämääni
jos / päätän silloin pidän pääni
en jaksa enää leimaa kellokorttii



Ja kyllä, meillä töissä on edelleenkin kellokortti, kiitos YleX:n juontajat jotka arvelivat niiden olevan jo muinaiskamaa. No, itse työpaikka on kyllä kuin suoraan teollistumisen alkupuolelta, etten kyllä ihmettele. Mutta eipä tarvitse leimata korttia enää kuin... 6 kertaa! Työ jota olen nyt tehnyt ei ole mitenkään sopiva minulle, ei minkäänlaista kiinnostusta eikä edes mitenkään ihmeellinen palkka/työsuhde-edut, joten ihanaa vihdoin irtautua. Niitä kesäloma/välivuositapauksia on kyllä nähty/kuultu jotka ovatkin jääneet jotenkin vahingossa ja hups, 20 vuotta on kulunut... Herran jumala! 


Eilen tuli jutusteltua erään hyvän ystävän kanssa taas ( juuri sinä, tiedän kyllä että luet tätä! ) ja samoihin järkäilyihin päädyttiin mitä minäkin olen hiljaisessa mielessäni miettinyt;

- Reilu puoli vuotta on oikeasti lyhyt aika
- Kahden viikon irtisanomisaika tekee paluun niin helpoksi jos niin haluan
- Jos vielä haluan vaihtaa matkaoppaan ammattiin voin siihen hakea syksyllä uudestaa, tällä kertaa vain ulkomailla työskennelleen työkokemuksella, mikä on ammatille kuitenkin jo melko tärkeä hakuvaiheessa

Vastaustani en ole vielä laittanut matkaan sillä etsin niitä parhaimpia kuvia minusta, joita tarvittiin minusta. Ohjeet olivat: - Some whole body photos (doing sport activities, playing with children or normal photos) in order to complete your CV. Näitä olen ainakin miettinyt laittaa matkaan:

Halloween 2010 
Ja miksi tämä kuva? Koska erilaiset tempaukset kuuluvat työnkuvaan ja tälläinen maskeeraus, puvustus ja lastenjuhlien järjestäminen ovat yksi olennainen osa. Samoin tässä näkyy aikasempi kokemus. (Minä siis kaikista vasemmanpuoleisin jos joku ei tunnista! )

Kesä 2010

Kesä 2010

Syksy 2010
Jonkun näistä kolmesta kuvasta haluan päätyvän myös vastaukseeni, en ole vielä vain päättänyt että mikä niistä olisi paras. 

Kesä 2009
Ja tämäkin kuva on tosi kiva! 

Kesä 2010
Tämä kuva voisi periaatteessa olla hyvä imagoni puolesta, lasten kanssa puuhaillessa!

Kesä 2011
Tämä on myös yksi potentiaalisista. 

Kesä 2011
Tämä on menossa takuuvarmasti mukaan! 

Wanhat 2010
Tämän ajattelin myös olevan mukava, tangon pyörteistä! Huomatkaa ruusu ;)

Turkki 2011
Tästä kuvasta pidän itse, otettu ihan lokakuussa, mutta en sitten tiedä kuinka asiallista on laittaa heti bikinikuvia?? 

Lucia 2010
Kiva kuva meistä Lucia - kulkueessa, mutta onko tätä mitään järkeä laittaa?

Täytyypä vielä kaivella lisää kuvia, vähän yksipuolisia nämä olivat kuitenkin... Jospa löytyisi jotain lisää.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti