Supisuomalainen joulu on yksi sellainen asia jota ajattelin jääväni Suomesta kaipaamaan. Ihana pakkaspäivä, joka vietetään sisällä (tämä tekee pakkasesta ihanan!), edellisenä päivänä on jo koristeltu kuusi ja siivottu koko talo, ehkä tehty se kirottu piparkakkutalo jota on väännetty ties kuinka kauan... Kaikki tämä joka tekee joulusta joulun! Mutta eipä nyt ainakaan ulos katsoessa ja nähdessään noita lumilänttejä kauheasti joulumieli innostu... Joulubiisit ovat kyllä raikuneet jo allekirjoittaneen tietokoneesta sen verran että muut perheenjäsenet ovat jo kyllästyneet aivan täysin... Mutta hei kun niitä voi kuunnella vain kerran vuodessa!
Mutta laitan tähän teidän iloksi vielä kuvasarjan piparkakkutalon väännöstä tänä vuonna... Siitä sokerisodasta ei saatu kuvia, se oli sen verran hektistä! Vaikka eivät tämän blogin teemaan ihan kuulukaan mutta jospa katselen näitä kuvia sitten vaikka jossain puolella maailmaa ensi vuotena...
| Tästä aloitettiin! |
| Taikinaa muovatessa... |
| Taikinaa muovatessa osa II |
| Sotkuista puuhaa! Tässä syntyy pääty. |
| Ja tästä toinen pääty. |
| Valmiiksi uuniin... |
| Ja sitten koristelut! |
| Mestaritaiteilija omassa persoonassaan. |
| Mulkosilmäkoira pihalle! Tehtiin vielä sininen kaulapanta mutta se jäi kuvasta... |
| Ja valmis! |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti