sunnuntai 25. joulukuuta 2011

#7 Damn! ;)

Voi eih, sain kyllä hyvät naurut eilen kun kaveri kertoi ajatelleensa ostavansa minulle karvahatun joululahjaksi! Eipä kuitenkaan sitten päätynyt pakettiin, mutta eipä haittaa, sainpahan nauraa ainakin jo ajatukselle. Ja logiikkahan oli että kun siellä minne meet on varmaan niin kylmä että voit käyttää tätä! Juuri näin ;) 


Muiden lahjojen mukana tuli niin kummisedältä kuin vanhemmilta enkelikaulakorut, joiden tarkoituksena on toimia suojelusenkeleinä matkallani. Sain myös Suomen kauneimmat maisemat - seinäkalenterin jotta voin sitten muistella Suomen maisemia. 

Yksi kivoimmista lahjoista oli viimein parempi putki järjestelmäkameraani, tälläinen pieni ja kevyt (ainakin melkein!):

Nyt kelpaa sitten zoomailla ja ottaa kuvia tänne blogiin sitten! 


Ja lentokentillä voin kuluttaa aikaa sitten kuunnellen tätä: 

Sony Walkman! 4GT:n muisti on aivan ihana, olen koko aamupäivän lataillut biisejä koko soittimen täyteen. 

Myös kaikkea muuta sälää tuli saatua mutta ne eivät ole mitenkään niin kiinnostavia että tässä tarvitsisi kertoilla, nämä olivat ne kivoimmat! 

Hyvää joulun jatkoa vielä sinne ruudun toiselle puolelle! 

// JA HEI, lisäsin tonne tekstien alas tuon kommenttirivistön, siitä kun painatte vain mitä tykkäsitte niin tuleepi tänne päin tieto, ei tarvitse alkaa edes kommenttia raapustamaan eikä tarvitse nimimerkkiäkään ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti