Nyt pitäisi siis laittaa kopio passista, täytetty informaatiolappu, maksu hotellista (kurssin ajan), niitä kuvia, ja saapumisinformaation Lanzarotelle. Kysymyksiä oli tost lapusta kun siihen en vielä voinut näitä Espanjan infoja laittaa, kun ajattelin niitä hakevani vasta Espanjasta itsestään, kuten tämän N.I.E numeron.
Sitten pitäisi vain rampata maistraatissa ja pankissa ja KELAssa yms. Nykyisen/pian entisen työpaikan suhteen asiat ovat kunnossa (TJ3!), 2. vaihe on suoritettu keskiviikkona ja loput tarvittavat vaatteet saan ihan lähikaupungista. Matkalaukku on valmiina, mutta apua, miten saan kaiken mahtumaan yhteen laukkuun!
Läksiäiset on pakko pitää siinä 14.-15.01, mutta niille on melko varma paikka valmiina ja näin pois päin, ne saadaan kyllä helposti järjestettyä! ;) Kun päästäisiin ensin uuden vuodenkin yli...
Voi että kun mahanpohjassa alkoi heti kutkuttaa sen jälkeen kun laitoin sähköpostin menemään... Ja sillä kivalla tavalla! Aijajaijajai....
Tämä biisi jäi muuten eilen naurattamaan:
When I came to the Spain...
Enpäs ole aikasemmin kiinnittänyt huomiota tämän biisin sanoihin! Mutta noh nyt ei olla menossa lomailemaan ;)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti