tiistai 27. joulukuuta 2011

#9 Preparados, listos, ya!

Preparados, listos, ya eli valmiina, paikoillanne, hep! Alkaa tuntua jo hieman että lähtöviivalla oltaisiin...


Kysymyksiini sain jo vastauksen, informaatiolappuseni voin täyttää sitten Espanjassa loppuun kun saan nämä loput informaatiot, ei syytä huoleen, sanoi mukava neuvonantajani Animajobsilta. Tämän paperin siis jo täytin jo siltä osin kun pystyin. Seuraava prosessini olisi nuo kuvat; mitä niistä laitan sinne? Täytyypi pitää oikein kunnon pähkäily. Näistä pitäisi siis valita, pari muutakin ehkä löytyisi... Katsotaan nyt, ei tässä ehkä hengenhätä ole.


Laskunkin voisi käydä tässä pankissa maksamassa, vielä en ole sinne asti ehtinyt niin että olisi ollut aikaa, rahaa sekä lasku kaikki mukana! Noh, se tulee kyllä maksuun, ei siitä huolta. 


Lentoa en ole vielä varannut, vaan ollaan tällä hetkellä vain enemmänkin tutkailtu vaihtoehtoja. Nyt Kilroy travels'ilta löytyisi lippu Lanzarotelle hyvään aikaan hintaan 191,0e. Lauantaina pitäisi päästä lähtemään, sunnuntain liput ovat aivan törkeän kalliita! Vai mitä mieltä te olette, olisiko 1200 euroa sopiva hinta lentolipusta? Ehkä business -luokassa mutta ehkäpä ei ole huutavaa tarvetta päästä sinne... Toinen vaihtoehto olisi lippu Fuerteventuralle josta lautan kanssa Lanzarotelle. Mutta katsotaan, kun näitä suhteita matkatoimistoon on ;))


Mutta vähän kevyempiin aiheisiin, töissä saivat vitsiä aikaiseksi allekirjoittaneen lähdöstä. Jos osaatte kuvitella reilun nelikymppisen miehen ketkuttamassa lantiota ja esittämässä flamencon tanssimista ja kastanjettien soittoa, kyllä, osaatte kuvitella mitä minun tarvitsi kestää tänään! Flamencoahan minä sinne olen menossa tanssimaan! Ja vinkiksi annettiin että jos kastanjetteja ei löydy niin tekohampaatkin käyvät tarkoitukseen.... Juuri näin! 


Tammikuun puolessa välissä alkavat kuulemma pakkaset - joten pääsen juuri ajoissa pois! Eihän niitä pakkasia toki ole kukaan odottanut talveksi tulevankaan ei, keväällä vasta :) Yksi työkavereista sai hymyn nousemaan kasvoille kun kysyi ensin että no, saakos hommasta sitten kunnon palkkaa? Vastasin siihen sitten että no ihan niin hyvää kuin on tarpeen, kun asunto ja ruoka on maksettu! Ja tämä vastasi että niin, ja aurinkoa roppakaupalla kaupan päälliseksi! Ai että kun en malta odottaa että näen sen ison keltaisen palluran pilvettömällä taivaalla taas, on ollut ikävä! Eihän me olla nähty viimeksi kuin.... Lokakuun lopussa, Turkin matkalla? 










Y esta soy yo
Asustada y decidida
Una especie en extinción
Tan real como la vida
Y esta soy yo
Ahora llega mi momento
No pienso renunciar
No quiero perder el tiempo
Y esta soy yo
Y esta soy yo





Ja tämä minä olen
Pelokas ja päättäväinen
Ainutlaatuinen, todellinen kuin elämä
Tämä olen minä
Nyt hetkeni koittaa
En aio luovuttaa
En halua tuhlata aikaa
Ja tämä minä olen
Ja tämä minä olen




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti