Jaa että mitä? ... tänään on torstai 5. päivä ja lähtö on 21. päivä... Apua, siihen on enää pikkusen yli kaksi viikkoa! Mihin se viikko nyt yht äkkiä häipyi?! Näin se aika kulkee, ja nopeaan!
Viimisten päivien aikana ollaan saatu nautiskella lumesta ja pakkasesta täällä meidän suunnallakin. Eihän tämä talvi nyt sitten venähtänyt kuin "vain" tähän tammikuulle... Saanpahan nyt ainakin pari viimeistä viikkoa viettää ihan kunnollisessa suomalaisessa säässä! Se onkin jo tälle vilukissalle ihan tarpeeksi, pääsee lämpöön sitten karkuun ;)
Hommatkin alkavat nyt luistamaan eteenpäin ja kaikki informaatio mitä tarvitaan on nyt lähetetty Animajobsille. Alkaa olla ihan sellainen fiilis että siellä se tavoite häämöttää ja pian se on saavutettu!
Matka- ja matkatavaravakuutus on hankittu, nyt voi sitten ainakin ihan huoletta jättää sen matkalaukun lentoyhtiön hellään huomaan, niistä kun ei aina kuitenkaan tiedä... Ja käsimatkatavaratkin on sitten vakuutettu, matkaan kun kuitenkin lähtee niin melko uutta läppäriä kuin kallista mp3-soitinta, jotka toivon mukaan kuitenkin pysyvät mukana!
KELA tarjosi hienon lomakkeen, joka on vielä tällä hetkellä hieman vaikea täyttää, täytyy hieman vielä kerätä informaatiota että saan sen loppuun asti selvitettyä... Raumalle olisi matka maanantaina, niin saan käydä maistraatissa ja verotoimistossa sekä teettämässä itselleni pohjalliset. Bisnesreissua pukkaa siis taas!
Porista tuli shoppailtua ah niin ihania nilkkasukkia (mikä varma merkki lämmöstä ja kesästä)! Vaatekaapista olen tutkaillut kevyempiä vaatteita ja vaatekaupassa kesken uuden talvitakin kuolaamisen pystyin lopettamaan sen melko nopeasti tajuttuani että hmm, ehkäpä sille ei ole sen enempää tarvetta vähään aikaan... :) Muutenkin on tullut nyt osteltuani niinkin tuiki tavallisia juttuja kuten hammastahnaa ja pinsetit, nyt kuin on käsillä vihdoin muutto paitsi ulkomaille niin myös ihan omilleen, jaiks! Omilleen muuttoa en kyllä sen enempää huolehdi mutta kuitenkin.
Mutta hei, TJ 13! APUVA!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti