sunnuntai 15. tammikuuta 2012

#16 "Mitä me sit tehdään ilman sua?"

//Pienimuotoista muokkausta vielä illemmalla :)


Taidan kuulostaa melkoisen itserakkaalta tuon kommentin jälkeen, tämä ei kuitenkaan ollut tarkoitus ;)


13. päivä perjantaina (juuri näin, alkuillasta tuntui että tällä päivällä on jotain vaikutusta! onneksi ongelma saatiin lopulta poistettua ennen tyttöjen tuloa... ) vietettiin siis allekirjoittaneen läskiäisiä. Tai sitä ensimmäistä osaa niistä, kuten myöhemmin huomaatte. 


Ainut järkevä kuva läskiäisistä, tai ainakin jotenkin ;)
Oli erittäin mukava ilta, eipä mitenkään sen "hohtokkaampi" mutta sitäkin rakkaampi - ystävät kokoontuneet yhteen, mikäs sen parempaa? Nauru ja kovaääninen puhe raikuivat pitkin huushollia melkeinpä sinne kolmeen asti, oli kyllä mukavaa. Päiviteltiin kuulumiset ja uusimmat tapahtumat, kaikki ei oltu nähty edes pitkään aikaan, teki oikein hyvää! 


Läksiäislahjojakin tuli saatua, kiitoksia niistä! Ruusukimpusta en saanut kuvaa tänne, mutta erittäin kauniita keltaisia ja vaaleanpunaisia ruusuja sain ison kimpun, ai että kun tuoksuivat hyvältä! Tämän Nomination -korun sain jo uutena vuotena ja siitä olenkin tänne jo kirjoittanut mutta laitetaanpa nyt vielä kuva, tässä näkyy vielä tuo yksi laatta joka siinä on.




Toisessa läksiäiskassissa, josta kerrottiin heti että se oli ostettu pilke silmäkulmassa, oli kaksi tavaraa, toinen oli viinipullotarvikesetti :D




ja toinen tälläinen ihastuttavalla kansikuvalla varustettu Vamos a la playa - cd setti, 3 cd:n kera. 






Läskiäisiin askartelin tälläisen vihkosen, mihin keräilin ihmisiltä juttuja, joita voisin sitten lueskella toisella puolella Eurooppaa ja muistella kaikkea kivaa :) Huom. jos oikein tihrustatte niin osa teksteistä on K-18! ;)










Hyihyi tytöt kun tommosia sinne olette menneet piirtelemään! Samalla sinne on päässyt mukaan parhaimmat inside - jutut, vinkit ulkomaille ja muutenkin kannustukset, tätä voin sitten lueskella kun se pahin koti-ikävä iskee, mikä varmastikin iskee, en yhtään epäile sitä. Onneksi on Facebook, tämä blogi ja Skype! 


Lauantaina lähdettiin sitten vielä vähän ex tempore reissuna huomattavasti pienemmällä porukalla hyvästelemään vakio bilepaikkamme - voi Fägis, kyllä mä vielä joskus tulen sinne takaisin! Viimeiset mustikkashotit ja mariannet tuli maistettua, näitä erikoisuuksia ei Epsanjalta varmastikaan löydy! :/ Oli kyllä oikein mukavaa, ja loppuillasta tulikin yksi nuoruusajan haave toteutettua ;)


Mutta nyt, mitäs nyt? Tällä hetkellä alkaa kyllä olemaan jo hieman haikea olo. Läskiäisissä kuullut mitä me tehdään ilman sua ja mun tulee ikävä eivät mitenkään helpota lähtöä, kun tietää, että tunteet on kuitenkin ihan kummankin puoliset. On tässä tullut jo mietittyä että mitä sitten, kun jaloissa ei pyörikään tuo yksi yli-aktiivinen koira ja hullu katti? Puhelin ei piippaakaan alvariinsa viestiä tai puhelua, eikä niitä uutisia saakaan ehkä kerrottua niin hyvin, varsinkaan näytettyä! 


Mutta kuten olen monta kertaa itselleni sanonut, jos tänne ei lähdetä niin vanhempana en pysty antamaan itselleni anteeksi. Nyt on vain hieman vaikeammat ajat käsillä kun oikeasti se lähtö lähestyy - meinasin kirjoittaa tähän että musta pilvi taivaanrannassa mutta en voi kuitenkaan niin laittaa, kun kuitenkin odotan innolla itse koulutusta, aurinkoa ja ihmisiä siellä. Samaan aikaan kun haluaisin olla sekä täällä että siellä. Jos nämä pari ihmistä saisi sinne niin olisin aivan tyytyväinen. Tai jonkinlainen porttiavain Harry Potter - tyyppisesti voisi olla kätevä aina tarvittaessa, poks ja Suomessa ollaan! Noh, on täällä ainakin kovasti lupailtu matkustaa Espanjan suuntaan vierailulle, sitä siis odotellessa, ja sinä aikana voin parkua ton vihon kanssa kun koti-ikävä iskee ja käyttää Facebookia.


Matkalaukun punnitsin eilen - 14 kiloa! Voi apua. Siellä ei ole vielä mitään!! Miten ihmeessä saan sinne kaiken ahdettua, ja niin etten joutuisi nyt ihan maksamaan sitä 20e/ylimääräinen kg? Apua. 


Sekavaa settiä taas, katsotaan selventyykö tämä tästä, ehkä siellä Espanjassa sitten. Ensi viikko näyttää taas tosi täydeltä kalenterin mukaan, viimeiset fysioterapiat, circuitit, kavereiden treffaamiset... Ja sitten pitäisi ehtiä vielä pakkaamaan ja tarkistamaan että kaikki tarvittava on, käydä kaupassa ostamassa vähän Suomi-suklaata mukaan.... Ayuda kuten espanjaksi sanotaan, apua!


TJ5, Espanja, täältä tullaan. Ready or not, here I come! 




Läskiäistenkin aikana randomisti radiosta soinut (se on merkki, ihan varmasti on! ;) ) biisi on ollut hyvä kannustin vielä. On varmaan linkattu tänne jo aikaisemmin mutta laitetaan vielä uudestaan, varsinkin lyriikoiden kanssa. 




Grew up in a small town
And when the rain would fall down
I'd just stare out my window
Dreaming of what could be
And if I'd end up happy
I would pray (I would pray)

Trying hard to reach out
But when I tried to speak out
Felt like no one could hear me
Wanted to belong here
But something felt so wrong here
So I prayed I could break away


I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes til' I touch the sky
And I'll make a wish
Take a chance
Make a change
And breakaway
Out of the darkness and into the sun
But I won't forget all the ones that I love
I'll take a risk
Take a chance
Make a change
And breakaway

Wanna feel the warm breeze
Sleep under a palm tree
Feel the rush of the ocean
Get onboard a fast train
Travel on a jet plane, far away (I will)
And breakaway


Buildings with a hundred floors
Swinging around revolving doors
Maybe I don't know where they'll take me but
Gotta keep moving on, moving on
Fly away, breakaway

I'll spread my wings
And I'll learn how to fly
Though it's not easy to tell you goodbye
I gotta take a risk
Take a chance
Make a change
And breakaway
Out of the darkness and into the sun
But I won't forget the place I come from
I gotta take a risk
Take a chance
Make a change
And breakaway, breakaway, breakaway 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti