tiistai 17. tammikuuta 2012

#17 Holiday spirit!

Ooh kyllä alkaa tää holiday spirit jo houkututtaa! Suomessa ollaan juoksenneltu ympäriinsä - kirjaimellisesti, ja sitten jopa pääsisi jo hieman rauhoittumaan ja keskittymään yhteen asiaan. Nyt on sentään jo paperihommat kunnossa, jes! Eipä hiukkasta ärsyttänyt se kapulakieli, pöh.


Laitan tähän heti alkuun kuvan viimeisimmästä läksiäislahjasta, kiitoksia paljon! Ai että kun on kiva ja sopii hyvin :) Heppatytsyiltä tietysti, eipähän tule teitä unohdettua! ;) no ei nyt tulisi muutenkaan! 








Pakkaaminen on ollut ihan kauheaa painajaista. Olen epätoivoisesti kuluttanut shampoita yms jonkun säälittävän 200gramman takia (hei sillä voi saada vaikka mitä vaatteita mukaan!) ja yrittänyt (turhaan) karsia tavaroita. Mutta ei kun puolet tavaroista painaa jo 22 kiloa! Eli siinä olisi jo 40 euron rapsut kun hinta on 20e / ylimääräinen kilo. Eipä oikein houkuttele. Tilanne on tällä hetkellä tämän näköinen:




Kaikki on vähän levällään kun yritän nyt vain kasata kaikkea mahdollista mukaan otettavaa tavaraa tuohon ja siitä sitten yrittää epätoivoisesti katsoa mitä pitää ottaa pois ettei se matkalaukku paina sitä ohop 40kg. 


Saatiin eilen nyt sitten lopputiedot viikonloppua varten. Meitä on tulossa semmoinen kymmenen ryhmä, kolme poikaa ja seitsemän tyttöä. Meitä on yhteensä kuudesta maasta - Suomi, Saksa, Ruotsi, Espanja, Unkari ja Puola. Suomesta on kaksi, Puolasta kaksi ja Espanjasta kaksi ihmistä tulossa. Toinen suomalainen saman ikäinen tyttökin näköjään olisi tulossa!


Sovittiin jo yhden unkarilais- ja toisen saksalaistytön kanssa joiden lennot saapuvat siinä puolisen tuntia aikaisemmin minua että he odottelisivat kentällä minun saapumistani ja mennään siitä taksilla yhdessä hotellille. Ei siitä pitkä matka ole, 16 kilometria, ja sen pystyy taittamaan helposti taksilla n. 17-24 euron hintaan, mutta onpahan se mukavampaa mennä samassa taksissa kun kuitenki samalle kurssille ollaan menossa! :) 


Nyt jo hieman jänskättää, tosin tunnelmaa latistaa huomisaamuinen hammaslääkäri. Jaiks! 


Kuulemisiin, katsotaan koska niitä paniikki apua mä olen oikeasti lähdössä - postauksia tulee, vielä kun siihen vaikuttaa olevan niin pitkä aika... Siis kolme päivää, ohops. 


// JA HEI, noita nappuloita joka tekstin alapuolella VOI painaa! Ei tarvitse kommenttia jättää kun painaa vaan nappulaa, se on ihan hirveän helppoa mutta kauhean kivaa kun huomaa että joku on viitsinyt pistää sen kautta kommenttia :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti