keskiviikko 18. tammikuuta 2012

#18 ¡Loca!

Anteeksi tämän postauksen täysi turhuus, voitte ignoorata sen suosiolla ;D 


Tänään jäljellä kaksi päivää. Olen ollut yhteyksissä näihin kahteen tyttöön josta viime postauksessa kirjoitin, Anne [Saksasta] ja Anett (Netti) [Unkarista] ja oikein mukavilta ovat vaikuttaneet kummatkin! Netti on ollut aivan mun hengenheimolainen tämän vaate- ja kenkäasian kanssa, lisättiin toisemme Facebookiin kavereiksi ja valiteltiin siellä sitten että kun se 20 kiloa on ihan järkyttävän vähän! Kun pelkät KENGÄT painaa jo sen verran! Anne kuitenkin kävi huomattamassa siihen että kyllä ne postilla tulee sitten perässä, ja niin tuleekin, mutta kun haluisin kaikki ne mukaan jo nyt! Sen lisäksi sovittiin jo että mennään sitten hukuttamaan ikävämme näihin kotimaahan jääviin kenkiin mihinkäs muualle kuin... kenkäkauppaan!


Annen mukaan Saksaan on luvattu mukavaa lumimyrskyä joten jees, toivottavasti lennot eivät myöhästele, tai ei ainakaan meidän! Kummatkin kun ollaan lähdössä kohti Lanzarotea Saksasta, minä Berliinistä ja Annen Leipzigistä. Netti lähtee taasen Itävallasta, Wienistä, joten voipi olla sielläkin jotain häiriöitä, mutta pidetään peukkuja. Vaihdettiin ainakin jo puhelinnumerot että voidaan sitten ilmoitella!


Matkalaukun punnitsin tänään ja se painoikin vain 17,2 kiloa! Ihme ja kumma! Mutta sinne on menossa kyllä vielä sen verran paljon tavaraa että kyllä sitä täytyy karsia... Onneksi käsimatkatavaroihin menee vielä hieman myös! Kaaos on edelleenkin meneillään kun olen yrittänyt jotain "järjestystä" (hah!) tehdä että osaisin katsoa mikä jää kotiin ja mikä ei. Kihartimeni jo lemppasin, ehkäpä sitä en tarvitse. Tai jos tarvitsen niin äiiiiiiti, kipaisetko postiin... 


Jäljellä jäävät kaksi päivää on melkoista hullun myllyä, kun yritän ehtiä vähän joka paikkaan, näkemään ihmisiä vielä viimeisen kerran. Perjantaina istutaan pitämään nyt sitten ihan virallisia läksiäis valvojaisia parin tyypin kanssa vielä ennen kuin lähdetään siinä 1- 2 maissa ajamaan kohti Helsinkiä. Olen varmaan tosi pirteä sitten puoli kahden aikaan Lanzalla kun pääsen perille! Noh, en kuulemma ole ainut sillä Netti perheineen lähtee ajamaan Unkarista Wienin lentokentälle myös kolmen aikaan yöllä joten varmaan ollaan ihan saman pirteitä... Mutta kyllä siellä varmasti sitten piristyy!


Samaan aikaan odottaa ihan täysillä lähtöä, samaan aikaan vähän vastahakoinen fiilis. Kun pystyisikin olemaan kahdessa paikkaa samassa aikaa, tai voisi käyttää jotain hormipulveria. Voi miksi, miksi mulle ei tullut Tylypahkan kirjettä yksitoista -vuotiaana? Matkustaminen olisi ainakin paljon helpompaa! Ei sillä että muutenkaan olisin laittanut pahakseni ;) 


Huh lopetetaas tää tähän ennen kuin alan hölpöttämään jotain ihan hölmöä sanahelinää (jaa niin mitäs tämä alkuteksti mahtoi sitten olla?). 


Buenas noches! 


// Nappuloita tuossa alapuolella saa ja olisikin oikein mukavaa jos painelisitte! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti