perjantai 20. tammikuuta 2012

#19 Viimeistä viedään!

Viimeinen kokonainen Suomessa vietetty vuorokausi on nyt sitten kulunut, 21. päivän puolella kun ollaan (hurjaa 9 minuuttia yli)! "Viimeistä ateriaa" vietellessä (hurjan tervellinen sipsit plus suklaat med persikka- ja passionmehu) ollaan kulutettu iltaa hyvässä seurassa, ihan viimiseen asti, jäähyväiset heitetään sitten vasta ihan viimeisillä minuuteilla meidän mäellä :) 


Viikko on hurahtanut ihan hirveässä meiningissä ja melskeessä, ollaan vierailtu ties kenen tykönä, kirjoiteltu hyvästejä ja saatu viime hetken neuvoja! Olen myös ollut yhteyksissä sekä näihin kahteen tyttöön plus nyt myös tähän suomalaiseen (joka kylläkin asuu tällä hetkellä Espanjassa mutta kuitenkin!) ja oikein mukavia kaikki vaikuttavat olevan, odottavat myös innolla kurssia. 


7 tunnin päästä lähtee lentokone, katsotaan miten päästään näiden lumimyrskyjen kanssa matkaan, toivon mukaan kaikki sujuu oikein hyvin!


Seuraava päivittely mahdollisesti Helsinki-Vantaan lentokentältä, ehkä Berliinistä tai sitten Lanzarotelta, jääkää te jännittämään sitä ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti