Hyvästelyjen jälkeen (tänään on tätä tyttöä rutisteltu siihen malliin että huhhuh!) lähdettiin siis ajamaan Helsinkiä kohti. Sain siinä matkalla sitten nukuttuakin jo puolitoista tuntia, mikä tulee kyllä ihan tarpeeseen, katsotaan koska seuraavan kerran saan unen päästä, onko se vasta sitten perillä Lanzalla. Voi olla hieman väsynyt olo jos näin on! Lentokoneessa nukkuminen on vähän niin ja näin... Berliiniä kohti mulla on ainakin ikkunapaikka, mikä helpottaa asiaa.
Matkalaukkua viedessä hieman kipristeli mahanpohjassa - viimeinen punnitus jäi punnitsematta ("saakeli, sieltä ei mitään pois voi enää ottaa että sitten ei voi mitään!"), eikä siis ollut aivan tietoa kuinka paljon kyseinen laukku painaa. Onneksi laskiessani sen linjalle mittari näytti vain 20,9kiloa. Herran jumala mitäköhän se mahtaa näyttää takaisin tullessa... Espanjan postilaitos saa melkoisen lahjoituksen kun meikäläinen lähettelee tavaroitaan paketissa Suomeen!
Siinä odotellessani katselin että siinä Air Berlinin kohdalla oli infolappunen missä luki Matkustamoon yhdelle matkustajalle vain yksi laukku. Hups, mikäs tämä jäätävän kokoinen käsilaukku ja tonnin painoinen reppu oikein ovat?? Siitä sitten ihan pokkana turvatarkastukseen, kiva hymy huulille niin lennettiin läpi! Ei minkäänlaista ongelmaa, vaikka melko niukasti varmaan siihen kahdeksaan kiloon tuo meni, varmaan jo ylikin. Nimimerkillä tulevaisuuden Quasimodo joka raijaa selkä vääränä monta kiloa vaatteita matkustamoon...
Ja tällä hetkellä odotellaankin siis lentokoneeseen nousua. Tällä hetkellä näyttää siltä että lento on ihan oikeassa ajassa (koputan puuta!) eikä lumimyrsky ainakaan tällä hetkellä näytä haittaavaan Helsinki-Vantaan lentokenttää. Katsotaan mikä tilanne sitten Berliinissä on...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti