| Maisema meidän parvekkeelta |
Sen jälkeen kirjauduttiin sisään hotelliin ja löydettiinkin kaksi meidän kurssilaista, kummatkin espanjalaisia. Raquel päätyi minun ja Anetten kanssa samaan huoneeseen, ollaan tälläisessä ns. kaksiossa punkkaamassa, ihan hyvin tilaa kuitenkin on. Kauhean puheliaita ovat kaikki ihmiset täällä ja mukavia! Fransisco päätyi sitten tuohon meidän viereiseen huoneeseen, oikein mukava tyyppi on myöskin.
| Hullu epsanjalainen lähdössä uimaan - ei ollut kovin lämmintä! |
Siinä sitten ruokailun lomassa jutskailtiin ja tutustuttiin, puhuttiin vähän kaikesta mitä mieleen tuli, ja kyllä naurettiinkin! Tosi hyvin ollaan tultu toimeen näin että kukaan ei ole tuntenut toista oikein mitenkään entuudestaan! Päätettiin käpytellä ruuan jälkeen rannalle ja lojuttiin siellä sitten vähän aikaa, jonka jälkeen käytiin katsomassa vähän kauppoja ja kylän menoa.
| Rannalla, edessä Raquel ja takana Anne |
| Unkarilainen Anett ekaa kertaa tulossa mereltä - näki 18-v elämänsä ensimmäistä kertaa meren! |
| Anne kahlaamassa |
Muut lähtivät vielä ulos johonkin kahvilaan istumaan mutta Anetten ja minun harteilla alkavat jo noi univelat tuntua, että kyllä tästä pian kaatuu pää tyynyyn... Paikallista aikaahan kello ei tällä hetkellä ole kuin 21:36 mutta... Jaksaapahan huomenna ottaa hyvin vastaan sitten vielä loput kolme kurssilaista, maanantaina alkaapi sitten koulu!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti