lauantai 21. tammikuuta 2012

#21 Aina kohteessa!

Huhhuh millainen päivä! Lentokentällä kaikki sujui sitten hyvin, oltiin jopa hieman aikaisessa ja tytöt löytyivät heti, olivat näppärästi jo odottelemassa. Siitä sitten fiksuina tyttöinä napattiin taksi ja hei matkaan lähdettiin - kunnes huomattiin että Annen yksi laukku oli jäänyt lentokentälle! Ja YMPÄRI! Eihän siellä ollut kuin passi yms... Mutta kaikeksi onneksi oli vielä paikallaan, ei sen enempää vahinkoa sattunut, kuin pari euroa lisää taksimaksuun. 


Maisema meidän parvekkeelta




Sen jälkeen kirjauduttiin sisään hotelliin ja löydettiinkin kaksi meidän kurssilaista, kummatkin espanjalaisia. Raquel päätyi minun ja Anetten kanssa samaan huoneeseen, ollaan tälläisessä ns. kaksiossa punkkaamassa, ihan hyvin tilaa kuitenkin on. Kauhean puheliaita ovat kaikki ihmiset täällä ja mukavia! Fransisco päätyi sitten tuohon meidän viereiseen huoneeseen, oikein mukava tyyppi on myöskin. 


Hullu epsanjalainen lähdössä uimaan - ei ollut kovin lämmintä!
Siinä sitten heitettiin matkalaukut huoneeseen (lue: raahattiin ne toiseen kerrokseen, läähpuuhlääh) jonka jälkeen lähdettiin mahat kuristen buffettipöydän antimista nauttimaan. Lentokonepöperöt ei oo mitään maailman herkuimpia! Ai että kun siellä oli kaikkea hyvää! Oli miljoonaa eri sorttia, sai ranskalaisia, tonnikalaa, pihviä, maissia, paprikaa, tomaattia, banaania, jäätelöä, vesimelonia... Ainut mikä meiltä rajoitettiin oli että aamupalaa lukuunottamatta juodaan vettä. Aamupalalla saakin sitten mehua. Mutta eipä se kauheasti haittaa kun kuola valuen hamuilee sitä toista santsikierrosta ja käy vielä jätskitiskin kautta...




Siinä sitten ruokailun lomassa jutskailtiin ja tutustuttiin, puhuttiin vähän kaikesta mitä mieleen tuli, ja kyllä naurettiinkin! Tosi hyvin ollaan tultu toimeen näin että kukaan ei ole tuntenut toista oikein mitenkään entuudestaan! Päätettiin käpytellä ruuan jälkeen rannalle ja lojuttiin siellä sitten vähän aikaa, jonka jälkeen käytiin katsomassa vähän kauppoja ja kylän menoa. 


Rannalla, edessä Raquel ja takana Anne
Unkarilainen Anett ekaa kertaa tulossa mereltä - näki 18-v elämänsä ensimmäistä kertaa meren!


 

Anne kahlaamassa
Illallisella toivotettiin sitten tervetulleeksi joukkoon vahvistukset rakkaasta naapurimaastamme Suomesta, Josefin, sekä saksalaisvahvistus Marcus. Sama hyvä meno jatkui ja käytiinkin sitten vielä pyörimässä rannalla ja kaupoilla heidänkin kanssaan. Laskuveden aikana oli muuten meren meduusoille käynyt kalpaten, bongailtiin niitä sieltä hiekasta! En kyllä tiedä uskaltaako tonne mennä uimaan kun on kuulemma valaita, haita ja meduusoja! Valaita ja delphiinejäkin kuulemma pääsisi ihan kävelymatkan päästä seuraamaan! Wau! Tämä toteutetaan. Hait ovat kuulemma vain Fransiscon kummankit kädet levitettynä pituisia. Vain! 




Muut lähtivät vielä ulos johonkin kahvilaan istumaan mutta Anetten ja minun harteilla alkavat jo noi univelat tuntua, että kyllä tästä pian kaatuu pää tyynyyn... Paikallista aikaahan kello ei tällä hetkellä ole kuin 21:36 mutta... Jaksaapahan huomenna ottaa hyvin vastaan sitten vielä loput kolme kurssilaista, maanantaina alkaapi sitten koulu!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti