sunnuntai 22. tammikuuta 2012

#22 ¿Que pasa Finlandia?

¡Hola!


Toista päivää vietellään jo. Kunnon yöunet tekivät todella hyvää, yön unisaldoksi tulikin noin heikot melkein viisitoista tuntia. Aamusti olikin sitten jo mukava herätä ja vetää verhot pois ikkunan edestä - aurinko! Päivä olikin mukavan lämmin, nyt iltapäivällä on vähän pilvistä, mutta ihan lämmin kuitenkin. Iho tuoksuu kivasti auringolta! 

Sen jälkeen kun herättiin yhdeltätoista (ja missattiin hyvin aamupala, klo 7.15 - 10.30), hengailtiin tässä kämpillä ja mentiinkin sitten lounaalle, joka alkoi 12.30, eli meidän aamupalalle siis! Ai että kun oli taas hyvää. Suklaajäätelö, nams! Mutta tästä ruuasta ajattelin kirjoittaa vähän enemmän johonkin postaukseen, siitä kun puhuttavaa riittää, ja ruoasta on aina kiva lukea. Ainakin jos on nälkä ;) 

Lounaan jälkeen käytiin kaupassa, ostettiin tuollainen iso vesitönttö tänne kämpille puoliksi Anetten kanssa, ja törmättiinkin aulassa kahteen uuteen vahvistukseen meidän joukkoon. Suomalainen Iina (joka onpi nyt kyllä asunut Espanjassa) ja puolalainen Thomasz. Iina asettui Annen ja Josefinin kanssa samaan huoneeseen samalle kerrokselle mutta edemmäs ja Thomasz löytyypi Fransiscon kanssa tuosta meidän viereisestä huoneesta, johon onpi yhteinen ovi. 

Muiden lähtiessä syömään me lähdettiin Anetten kanssa kaupungille, ihan vain katselemaan paikkoja. Ostettiin sitten vaatteiden pesua varten aineet (mehän ei aleta pyykinpesusta maksamaan), mutta muuten sitten allekirjoittanut vain kuvasi ja katseli ympärilleen. 

Mutta tähän postaukseen ajattelin nyt esitellä tämän meidän kämpän. Alunperin kahden huone, mutta meille saa toimia kolmen huoneena, toisessa kerroksessa, ihan lähellä hotellin vastaanottoa. 

Parveke

Makuuhuone (minun ja Anetten sängyt, Raquel nukkuu sohvasängyssä olohuoneessa)

Meikäläisen yöpöytä, laatikoista löytyy koruvarasto :)

Kämpässä jopa kaksi telkkaria! Tämä makuuhuoneessa.

Ovi parvekkeelle

Iiiso vaatekaappi - tarpeeseen!

Kylpyhuone

Amme! 


Näkymä ulko-ovelta olohuoneeseen

Keittiö
Että semmoinen! Oikein mukava tämä on, kyllä kolmelle riittää. Eikä me nyt täällä niin paljoa hengata kuin turistit. 

Kello on vasta viisi, nyt sitten odotellaan että päästäisiin taas syömään :D kuuden aikaan alkaa illallinen. Ja tällä tarkoitan ihan illallista, joka kyllä vaikuttaa enemmänkin suomalaiselta päivälliseltä lämpimine ruokineen ja jäätelöineen. Nam! 

Meikäläinen jatkaa dataamista ja päivittää Putous-tietonsa, terveisiä sinne Suomeen! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti