| Lähikaupan hyllyltä bongattu... Halpaan hintaan! |
| Hotelli ulkopuolelta |
| Oih! |
| Aula |
| Paikoilleen jätettyjä jouluvaloja |
| Erittäin laaja viinavalikoima - pieni lähikauppa |
| Jotain ihmekasveja? Hienoja! |
| Rannalta |
| Päivällä vähän tuuli meren rannalla! |
| Marcus & Anett |
| Anett kivikoilla |
| Marcus ja satama |
| Kiva aallokko, kuvaajakin melkein kastui! |
| Aloe veraa |
Nyt vamos a la playa, heippa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti