sunnuntai 22. tammikuuta 2012

#23 ¡Photos!

Laitanpa tähän samaan aikaan lataamaan kuvia kun katselen Putousta, olkaapi hyvä :)


Lähikaupan hyllyltä bongattu... Halpaan hintaan!

Hotelli ulkopuolelta

Oih!

Aula



Paikoilleen jätettyjä jouluvaloja

Erittäin laaja viinavalikoima - pieni lähikauppa


Jotain ihmekasveja? Hienoja!

Rannalta

Päivällä vähän tuuli meren rannalla!

Marcus & Anett


Anett kivikoilla

Marcus ja satama

Kiva aallokko, kuvaajakin melkein kastui!


Aloe veraa








Nyt vamos a la playa, heippa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti