Breakfest
10.00- 11.00 Fitness theory (liikunta teoriaa)
11.00 - 12.00 Stretching (venyttelyä)
12.00 - 12.30 Coctail games (pelejä)
Lunch (päivällinen)
15.00 - 16.00 Minidisco intro (minidiscoon tutustumista)
16.00-17.00 Minidisco
Dinner (illallinen)
20.00 - 23.00 Night program (iltaohjelmaa)
Eli siinä siis noin kahdeksan tuntia, ei kyllä kestäneet ihan niin kauaa, taukoja tuossakin on vielä pari välissä, mutta lyhyempiä, noin 10-15 minuuttia.
Lähdettiin Los Zocosiin käppäilemään siinä vähän ennen kymmentä. Paikan nettisivut löytyy täältä! Sieltä voi muun muassa linkeistä activity - katsoa meidän hommia :) Meitä odottamassa oli Georgie, brittiläinen 21 -vuotias kolmen vuoden entertainer - kokemuksella varustettu nuori nainen. Ensin katsottiin vain mitä liikuntavaihtoehtoja yleensä tarjotaan, mistä meidän pitää tietää jotain (koskaan ei voi tietää ketä joutuu tuuraamaan), ja sitten mitä meidän pitää tehdä kyseisessä lajissa, mitä pitää muistaa. Tällä kertaa puhuttiin enemmän vain venyttelystä.
Teorian jälkeen tietysti käytäntöön, eli itse matot paikalle ja venyttelemään. Ei tehty ihan tuntia mutta katsottiin hyviä venytyksiä, niiden kestoja ja miten niistä kannattaa siirtyä toiseen.
Lounaan ja parin tunnin tauon jälkeen suunnattiin taas minidiscoilemaan. Luis opetti meitä ensin tekemään itsellemme pellenaamat, jos sattuu olemaan kiire ja pakko tehdä äkkiä joku maski - tämä on helppo! Oli melkoisen hauskaa kyllä tehdä näitä ja katsella muita :D Alla kuvia osasta porukasta, voitte nähdä että osalla porukasta oli tosi hauskaa tehdessä kaikkea ihanaa toisten naamoihin!
Että semmoista! Näitten kanssa jatkettiin sitten lastentanssien harjoittelua. Oli melkoisen hauskan näköistä kun porukka vetää "pää, olkapää, polvet, varpaat, polvet, varpaat..." ihan kympillä maskit naamassa! Hiki siinä kyllä tuli ja vaikka ne vaikuttavatkin tosi helpoilta jne, ei ne oikeasti ole, jos haluaa olla todella selvä joka liikkeessä, kuten lasten kanssa tarvitsee olla.
Sellaisen tunnin aikana vedettiin siis kuusi tanssia, jonka jälkeen syömään. Vapaalla käytiin kanssa kävelemässä vähän toisessa suunnassa rantaa, meikäläinen uskollisesti kamera kaulassa.
Illalla meidät oli jaettu kahteen ryhmään, toinen meni Los Zocosiin, toinen jäi Garden'iin. Minut oli listassa laitettu Gardenin musiikkitekniikkaa katsomaan, mikä olikin aaaivan uusi juttu. Mutta hyvin esiteltiin savukone, tietokone ja kaikki nappulat, vaikka en kyllä niitä todellakaan muista vielä kaikki! Sain sitten olla spotlight -tyttö illan esityksen aikana, ihan mahtava The little mermaid! Täällä hotellilla on tosi hienot lavasteet, puvustukset ja kaikki, Los Zocosissa ei sitten taas ole ihan niin hienot.
Esityksen jälkeen on yleensä jotain tanssia yms ja tietysti me paineltiin lavalle bailaamaan muksujen kanssa. Sain oikein ihastuttavan tanssiparin ties mistä Saksasta tai ehkä Englannista, pikkutytön joka kopioi ihan jokaisen liikkeen minkä tein! Voi että!! Tanssittiin siinä Macarenaa (hyvä harjoitella sen koreografiaa samalla kun tanssii mutta eipä se haitannut mitään!) ja oli ihan huuuuurjan hauskaa!
Ette tiedäkään kuinka vapauttaa on oikeasti päästää ihan kokonaan irti ja tanssia ihan kympillä siellä lavalla ihmisten katsoessa lasten kanssa, siitä saa meinaten sellaiset rushit että huhhuh! :D Sen jälkeen kaaduttiinkin jo sänkyyn, eikä lähdetty yhtään mihinkään, kun päivään oli kuulunut niin paljon kaikkea fyysistä, plus että oltiin vielä käyty kävelemässä melko pitkä lenkki saareen toista puolta pitkin.
Edelleenkin fiilikset on kovin korkealla, ollaan opittu paljon, helppoa tämä ei ole, mutta jotenkin hienoa silti! Ajatukset kulkee jo sujuvasti englanniksi ja suomen puhuminen tuntuu hassulta, ei sillä että sitä olisi edes tullut puhuttua, me kun Iinan kanssa keskustellaan kaikki keskustelumme myös englanniksi, oltiin kahden kesken tai ei! Vähän on opittu espanjaa ja kuunneltu paljon saksaa, ymmärrän melko paljon jo sitä!
Turistit alkavat jo tunnistaa meitä ympäri hotellia, ihmiset moikkailee jo ihan itse, ei aina tarvitse moikata ensimmäiseksi. Niinkuin esimerkiksi tämä ihastuttava saksalainen herrasmies, jonka kanssa käytiin Annen kanssa jutustelemassa ekana hommapäivänä. Nähtiin myöhemmin päivällä illallisella ja tervehdysten jälkeen Anne sanoi miehen kertoneen vaimolleen oikein innoissaan että "tuo oli Tanja, Tanja tulee Suomesta!" Seuraavan illan aikana törmättiin myös ja herra oli yhtä hymyä, voih! :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti