Hmm mihinkäs me mahdettiin jäädä. Noh päästiin jo harjoittelemaan käytäntöä, oltiin mukana miniklubissa, josta olen todella tykännyt! Miniklubi oli siis 4-8 vuotiaille lapsille, täällä Lanzarote Gardenissa on enemmänkin harmi vain saksalaislapsia, joten jouduin melkeinpä toistamaan saksan taitajien perässä ohjeita yms, kun oma saksa ei ole aivan niin hirmuisen hyvää että sitä osaisi tuosta vain puhua. Lapset ovat täällä olleet tosi mukavia, aktiivisia ja iloisia, sinä päivänä oli vielä superhero - teemapäivä, ja Ondre Supermies -pukuineen ja viittoineen sekä Ingri Paavo Pesusieni - asussa laittoi lapsiin kyllä vauhtia! Pelailtiin pelejä, sitä ennen lapset olivat olleet piirtämässä ja mulle höpötettiin paljon saksaksi, ei siinä paljon muuta tarvitse kuin nyökytellä ja hymyillä takaisin ja välillä sanoa "oooooh!" niin ne on tyytyväisiä! :D Tänään Maya sanoi että voisin olla tosi hyvä pienten lasten kanssa, katsotaan nyt sitten että mitä mahdan päätyä tekemään :)
Yhtenä aamuna aloitettiin Zumballa, oli tosi ihanaa zumbata ulkona auringonpaisteessa isolla porukalla! Kyselin zumba-ohjaajaksi pääsemisen mahdollisuuksista ja sellaisia on, katsotaankin nyt sitten että pääsisinkö firman kautta koulutukseen ja sitä kautta vetämään Zumbaa! Ai että kun olisi hienoa.
Minidiscossa olin yhtenä päivänä täällä Gardenissa tanssimassa, ne samaiset supermies -trikoot päällä, viitta oli liian pitkä (olisin kompastellut siihen yms) joten vaihtoehdoksi haettiin Michael Jackson - show'n propseista hame :D Olin meinaa melkoisen komia ilmestys, mutta muksut tykkäsi. Koko lava oli täynnä muksuja ja oli kyllä hienoa viilettää siellä Josefinin kanssa (ruotsalaisvahvistuksemme oli tänään Robin! :D).
Los Zocossa olen tehnyt kaksi iltaa PR'ää ja tavannut pari oikein mukavaa brittiläispariskuntaa. Eilen oltiin siellä toista kertaa ja kun menin juttelemaan heidän kanssaan niin he muistivat mun nimen ja kaikki, kysyivät heti että mitä kuuluu yms! Oli hieno fiilis, ja Maya sanoikin kun sanoin siitä tänään että täytyy olla tehnyt tosi hyvän vaikutuksen että ihmiset käyttäytyvät noin sinua kohtaan :) Ja hei nämä pariskunnat ovat kummatkin kehuneet allekirjoittaneen englantia! Minulla on kuulemma epätavallisen laaja sanavarasto sekä ymmärrän niin hyvin kaiken että he olivat erittäin vaikuttuneita. Olin hiiiieman ylpeä, brittiläiset kun kuitenkin ovat vähän tarkempia kielestään ja näin poispäin. Kummankin pariskunnan kanssa ollaan juteltu melkeinpä puolisen tuntia, oikein mukavia ovat :)
Perjantaina meillä alkoi koreografiaharjoitukset, ensi viikon torstaina me esitetään Grease Gardens'issa yhdessä Gardens'in tiimin kanssa, meillä on kolme laulua joihin tehdään tanssikoreografiat, melko helppoja ja hauskaa :)
Sen lisäksi me tehdään myös 3-4 minuutin video siitä mitä on entertainerinä olo. Se on vielä aiiiivan alkuasteella, joten siitä en osaa enempää kertoa, mutta tälläinen on kuitenkin tulossa.
Eilen eilen lauantaina puolikas päivä kului Los Zocosissa, ensin oltiin teini-ikäisten kanssa (jotka olivat enemmänkin junioreita mutta eipä se haitannut), eli pelattiin siis biljardia ja petankkia poikien kanssa. Se oli kyllä myös tosi mukavaa koska kaikki puhuivat englantia (brittejä) ja olivat oikein puheliaita ja riehakkaita! Ja tittiditittidiii meikäläinen on petankkimestari! Koskaan en ollut pelistä kuullutkaan mutta voitin heti :D
Lounaan jälkeen vaihdettiin ja meidän piti olla aikuisten kanssa, mutta koska kukaan ei tullut pelaamaan tennistä (näin talvisesongilla täällä on tosiaan siis todella vähän porukkaa verrattuna kesään), harjoiteltiin vain keskenämme. Erittäin helpon näköistä katsoessa, erittäin vaikeaa harjoitellessa! Mutta hauskaa oli, Louis vain käski käyttää vähemmän voimaa "ettei se pallo lennä Kööpenhaminaan" :D Yksi asiakkaista tuli siinä puolessa välissä pelaamaan, hyvä tenniksenpelaaja, ja vaihdettiin sitten toisen ryhmän kanssa niin, että ne, jotka oikeasti osaavat pelata tennistä, tulivat pelaamaan (en usko että meidän "oho taas se meni verkkoon" kanssa olisi ollut mitään kauhean hupaisaa) ja me mentiin miniklubin kanssa pelaamaan minigolfia!
Lapsia oli vain neljä, joten se oli tosi helppoa. Autettiin puttaamaan kunnolla ja paljon kannustusta ja kaikki olivat iloisia. Sen jälkeen mentiin vielä piirtämään klubitalolle ja autoin yhtä tytöistä kirjoittamaan nimensä sekä piirtämään kuvia, ihan ylisöpö tyttö! :)
Eilen käytiin Aracifessa katsomassa vähän yöelämää (ja todettiin että siellä ei ole sellaista) mutta ihan mukavaa kuitenkin oli. Aamusti nukuttiin puoli yhteen, käytiin syömässä lounas ja otettiin bussi Puerto del Carmeniin. Hengailtiin siellä tyttöjen kesken ja käytiin parissa kaupassa, oli oikein mukavaa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti