keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

#28 Back again

Viimeisin postaus sunnuntai, 29. tammikuuta.


Hups!


Elämä tunki ikävästi väliin...

Yksinkertaisesti aika vain loppui kesken, ja sitten kun sitä oli, niin en sitä halunnut koneella yhtään sen enempää viettää. Viikot kuluivat kuin siivillä ja nyt haluisin takaisin kurssille - tuli vietettyä siellä kyllä varmaan elämäni parhaat viikot. Pieniä palasia voitte nähdä tästä videosta:




Aivan mahtavaa aikaa täytyy kyllä sanoa.





Mutta tämän hetken tilanne onkin aivan eri. 21. helmikuuta määränpääksi paljastui Gran Canaria, Maspalomas (lähellä Playa del Ingelsiä siis), ja hotelli Lopesan Baobab Resort *****. Kidsclub entertainer on virallinen nimike, mitä nyt tässä pääsiäisviikolla ja vähän varmaan muutenkin jatkossa pyörin myös tuon maxiklubin kanssa (eli 8-12v muksut). Meillä on hienot tilat, ihan oma Panchiworld -alue, jossa meillä on kaksi lastenallasta sekä tilaa loikoilla altaitten ympärillä, jossa vanhemmat useimmiten aikansa viettävätkin sinä aikana kun lapset ovat meidän mukana. 


Kerhotilana meillä toimii kaksi pientä afrikkalaista mökkiä, jossa meillä on kyllä ihan tarpeeksi tilaa! Ihanan viileät tilat, jonne lasten on mukava tulla. Meiltä löytyy sieltä kaikki - niin taulutelevisiosta ilmapalloihin kuin sjoelen - pöytään asti! Löytyy myös lapsille omat leikkitilat missä on pieni pallomeri yms. 


Meillä on ruhtinaalliset kaksi vapaailtaa vapaapäivän lisäksi, mutta muuten iltaisin yleensä esiinnyn minidiscossa. Meidän ah niin ihana etuoikeutemme yleensä on myös esiintyä Panchina, Lopesan / IFA - hotelliketjun ihastuttava maskotti. Puku itsessään on aika söpö (ulkopuolelta siis), mutta jos kuvittelette minikokoisen saunan, josta näette erittäin vähän ulos, tiedätte millaista sen sisällä on. Mitä kauemman aikaa siellä vietätte, sen kauheampaa. Onhan ne muksut ihan söpöjä kun ne tulee innoissaan halaamaan jne, mutta herran jumala, tehkääpä tuota puolisen tuntia putkeen keskipäivän auringossa. Somebody, please, kill me??


Majoituksena toimii tällä hetkellä kämppä, jossa asuu lisäkseni neljä tyttöä. Mukava pieni, siisti asunto, joka toimii meillä. Huoneen jaan ystäväni kanssa joka oli kanssani kurssilla Lanzarotella, eikä meillä ole pienintään ongelmaa tässä. Suurihan huone ei tosiaankaan ole, edes kauniisti sanottuna, mutta meille oikein sopiva.


Kotiuduttu on tänne kyllä vallan mainiosti. Kollega Kidsclubista on oikein mukava ja muihin muiden hotellien entertainereihin on tullut myös tutustuttua, mukavaa porukkaa nämä yleensä ovat. Meillä on vakiokahvila jossa tunnetaan työntekijät jne, jossa onkin mukava viettää vapaa-aikaa. Elämä kulkee melkein omalla painollaan, tuntuu että olisin ollut täällä jo todella pitkän aikaa, kaikki sujuu.


Huomenna saadaan tiimiin uusi sports entertainer, toivon mukaan tämä italiaano on parempi kuin meidän edellinen, joka saatiin potkittua ulos jo kahden viikon jälkeen. Jos laulu pää, olkapäät, polvet, varpaat on liian vaikea toteutettavaksi 26-vuotiaalle kahden viikon harjoittelun jälkeen ja ihmisille puhuminen tuottaa suuria hankaluuksia, sorry, mutta tää työpaikka ei ehkä ole ihan paras vaihtoehto. Plus että tämän henkilön asennevamman takia työskenteleminen tiimissä oli erittäin hankalaa. Mutta nyt saadaan uusi, jee!
















Tässä vähän kuvia mein päivistä! Yllä oleva Panchi -puku on sentään nyt vaihdettu uuteen, joka on hieman parempi, mutta ei kyllä paljon. Kasvomaalaukset on yksi tämän työn parhaita puolia! 


Huomen aamulla allekirjoittaneen päivä alkaa Panchi Jambolla, joka tarkoittaa siis ihan että Panchi pyörii ympäri aamiasravintolaa lasten kanssa. Sen jälkeen jatkan päivääni maxiklubin kanssa, huomenna on luvassa ainakin tikanheittoa, koripalloa ja vesipalloa! Toivon mukaan saan mukaan kivan ryhmän junnuja, eilen oli ainakin kivoja tyyppejä! 


Siinäpä se sitten taisikin olla, enimmät kuulumiset. Laittakaa kysymyksiä tulemaan jos jotain on, tai painakaa edes noita pieniä nappuloita tuolla alapuolella, jos olette jotain mieltä :) Yritän täst edes päivitellä vähän enemmän! Mutta huom: yritän ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti