"Yeah I want to, I want to!!"
Siitäpä tuo lähti, mutta palataan siihen vähän myöhemmin.
En tainnut vielä sanoa että pääsiäisaika on hullua! Eikä se vielä ole edes kunnolla alkanut. Painetta on jokaisella vähän enemmän, kaikkeen panostetaan enemmän, me tehdään isoja tempauksia jne. Hotelli on täynnä, ja meillä kun on tälläinen pieni hotelli - (677 huonetta ja sviittiä, siitä saatte varmaan jo jonkinlaista kuvaa) niin porukkaa alkaa jo olemaan. Mukavasti kyllä vähän sekä nuorempaa että vanhempaa porukkaa, tällä tarkoitan sitä että löytyy myös näitä junnuja sekä keski-ikä ei hivele sitä 60 enää! Vähän vaihteluvuutta tähän ikäjakaumaan :)
Eilen oli vielä hieman rauhallisempi päivä, vedin yhden vesipalloturnauksen junnuille, muuten olin miniklubin puolella. Siinähän se päivä ihan mukavasti kyllä menikin, ei valittamista! Pääsin tekemään taas kasvomaalauksia, mikä oli tosi mukavaa. Toisaalta osaatte varmaan kuvitella meikäläisen ilmeen kun tullaan pyytäämään: mä haluaisin olla:
- vihreä lohikäärme
- Spiderman
- Batman
o. O Miten hitossa mä nämä teen? Mutta jonkinlainen ratkaisu saatiin ja kaikki olivat tyytyväisiä! Prinsessoja ja perhosia on kaikista mukavin kyllä edelleenkin tehdä :)
Ilta oli vapaa, mutta kotiinlähtö venahti tunnilla sillä ihana yllätysvisiitti ylemmän pomon taholta pisti meidän paikat hullunmyllyn, kaikki piti pistää uusiksi, heittää pois vanhat ja siivota! No eipähän vähään aikaan tarvitse tehdä tuota sitten enää.
Tänään vietin päivän miniklubin puolella taas, kun meidän pomo piti itse junnujen aktiviteetit - niitä kun alkaa olemaan jo niin paljon, varsinkin nuoria poikia, ja kyllä varmaan tiedätte mitä tapahtuu kun ne laitetaan keskenään pelaamaan jalkapalloa jne, mutta Frank lupasi päästää mua sinnekin puolelle ja ohjata miten parhaiten näissä tilanteissa toimitaan.
Ihan mukava päivä oli, pidin hieman jonkinlaista alkeis-espanjan tuntia pienelle porukalle, mikä oli oikein mukavaa. Minidiscossa tanssittiin CHOCOLATE, maailman paras minidiscobiisi! Sen jälkeen poimin junnujen joukosta kolme tosi kivaa junnujätkää, jotka me puettiin erilaisiin eläinasuihin, tyyliin tämä:

Mikä oli ihan sairaan hauskaa! Meillä oli paraati ympäri hotellia, mukana oli leijona, kilpikonna, pingviini ja rapu, ja pienemmät lapset olivat ihan innoissaan. Kerroin niille että toin "pari kaveria mukanani" ja minidiscon jälkeenkin osa tuli sanomaan kuinka paljon ne tykkäsivät mun kavereista! Niinpä, niinpä! ;)
Ja niin tuohon "mysteeri" otsikkoon - mainitsin pomolle että olisi ihan kiva jos pystyisin joku kerta esittelemään show'n, ja siitäpä se lähti, meikäläinen oli tänää jo lavalla esittelemässä Bee Gees'in, ja hyvin meni! Neljällä kielellä vielä! Olin hieman jännittinyt mutta en paljon, ja yleisöstä tuli tosi hyvää palautetta, jei!
Show oli hyvä, bäckärillä sain taas nauraa niin paljon meidän house bandin kanssa, show'n bändi oli tosi kiva (tykkäsivät musta tosi paljon koska olivat keikkailleet vuoden ajan Suomessa, tulivat heti sanomaan mun esittelyn jälkeen, kun tein sen suomeksi että "hey, you are from Finland!! Where from Finland? I know this and this and this in finnish..."), tanssittiin 70's hittien tahdissa muksujen kanssa jne, nyt meillä on paljon vapaampi tunnelma kun on nuorempaa kansaa myös, ollaan siirrytty ulkoilmalavalle, on tanssilattiaa jne :)
Mutta tänään taitaa sänky kutsua taas, huomenna töihin taas! Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, tänään sanottiin jo että muutoksia on tulossa... Ainut varma juttu on se, että meikä pysyy ainakin tiimissä mukana, mikä on tosi hyvä. Tämä ala on melkoisen heittelehtivää, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu...
Buenas noches!! Hasta luego!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti