keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

# 31 I'm freeeeeeee!

Jonkun vapaapäivä tai jotain? ;) 


Tiistaina tosiaan meikäläisen vapaapäivä. Nukuin melko pitkään (puoli yhteentoista asti) ja sen jälkeen lähdettiinkin perheen kanssa ajelemaan heidän vuokraamallaan autolla. Käytiin ensin San Fernandon kautta, jossa kävin pankissa. Piti mennä hakemaan mun pankkikortti, mutta eihän se sinne edelleenkään ollut vielä tullut. Ensin se oli tullut johonkin pankkiin saaren pohjoisosaan jonkun virheen takia ja näköjään he eivät sitä olleet sieltä sitten lähettäneet silloin kun he lupasivat, joten edelleenkin odotellaan. No, eipä sillä nyt mikään hirveä kiire ole mutta kyllähän se ärsyttää hieman kun koko ajan siellä joudun ramppaamaan, ihan lähistöllä pankki kuitenkaan ei ole. 


Sen jälkeen kierreltiin hieman autolla, käytiin Las Palmasin suunnassa jne, pyörittiin pienissä kaupungeissa ja näin, jonka jälkeen suunnattiin Sioux Cityyn (http://www.siouxcity.es/), josta laitan tähän nyt pienen kuvamonsteripostauksen! Sioux cityn jälkeen kävin lenkillä ja siivosin kotona, tein kaiken mitä pitikin tehdä ja näin, oikein mukavaa :) 


Mutta nyt niitä kuvia!




Piiikkusisko

Sioux city - The show























































Sioux  City - Animals


Preeriakoira! <3





Mm huomatkaa nahka jonka pikkukäärme on luonut! ;)











MANGUSTI!!!






Hauskat hautakivet















Olkaapa hyvä tästä kuvaoksennuksesta! Muahahahaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti