keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

# 30 Yeah!

Excited? Yes!! 


Maanantai meni hienoissa merkeissä. Kollegallani oli vapaapäivä joten allekirjoittanut oli päävastuussa miniklubista. Aamu alkoi ah-niin-ihanalla Panchilla, jonka jälkeen riensin respaan hakemaan miniklubin avaimia ja törmäsinkin pääsiäisvahvistukseemme, Lauraan. Pääsiäisen ajaksi me siis tarvitsimme kolmannen tytön, koska lapsia on niin paljon, ja koska ollaan auki ihan joka päivä. Olin siis vastuussa sekä miniklubista että uuden tytön tutustuttamisesta meidän hotelliin, mutta mikäpäs siinä, enhän minä ennenkään ole haasteen edessä kavahtanut. Ja päivä alkoi hyvin pomon sanoilla:


"Listen to her. She maybe small - she is, but she is really smart! So don't think that she is small and young, I know she is smart!" 


Jei! 


Hienostihan se siis meni! Minidisco sujui hyvin, pelattiin muksujen kanssa pelejä ja naurettiin paljon - meillä on niin kivoja lapsia! Erityisesti Cameron 4-v Englannista, voi että! Laura teki myös kurssin Lanzarotella samoissa hotelleissa kuin minä, vaikkakin vain kahdeksan päivän ajan, mutta oli hienoa kuulla kuulumisia miten siellä menee! Pieni maailma :) Laura on todella hyvä tyttö miniklubissa, joten todennäköisesti pääsiäisen jälkeen tehdäänkin vaihdos - ja hän jääkin mun kanssa miniklubiin!


Puoli kahden aikaan meidän miniklubiin ryntäsi pieni apinalauma tuli persusten alla - meidän junnut hotellirallin merkeissä. Ihana pomoni oli laittanut yhdeksi rastiksi miniklubin ja kysymykseksi: How old is Tanja? Ja siinäpä sitten junnujen pommittaessa minua kysymyksellä pistin ne arvaamaan. Hyvinhän ne arvasivat ensin; 20, 21, 22, mutta kun vastaus oli ei, niin ne lähtivät ylöspäin! Satunnaiset 16, 17, tulivat myös mutta korkein oli jo 30! Herran jumala pojat, ei sentään! Vihdoin kuitenkin yksi norjalainen kekkasi huutaa 19, meikäläinen karjaisi "Correct!" ja PUFF, apinalauma jatkoi matkaansa! Kiitos Frank tästä yllätyksestä! 


Iltapäivällä satoi, kyllä, luitte oikein, täällä, Gran Canarialla, Kanariansaarilla, Espanjassa satoi. Ensimmäisen kerran kahteen vuoteen kuulemma! Eihän se mitään edes kyllä ollut Suomen sateisiin verrattuna mutta kyllä sitä sitten valiteltiin!


"Why is it raining today?"
"Is it going to be a nice weather tomarrow?"
"The rain is not going to last the whole day, or is it?"


Anteeksi, mutta me ei olla vastuussa säästä! Pahoitteluni, että täällä sataa kerran kahdessa vuodessa ja tämä päivä sattui juuri olemaan yksi teidän lomapäivistänne. Sade kesti ehkä kolmisen tuntia ja se oli enemmänkin ripottelua - pärjäsin hyvin lyhkäsessä hameessani. 


Hyvään ajoitukseen meillä kyllä oli meidän elokuva iltapäivämme, useimmat lapset asettuivat mukavasti katsomaan Leijonakuningas 2:sta kun ulkona sateli. Sekin kyllä aiheutti itsessään ongelman - ai että minä pidän näistä meidän espanjalaisista vieraista joskus! Onneksi pomo oli sentään hoitamassa tämän ongelman, enkä minä joutunut siellä sitten ongelmaa selvittämään. Elokuva kun oli englannin kielellä - espanjalaisilla tekstityksillä. Heille tämä aiheutti ongelman - miksi, kun ollaan Espanjassa, elokuva ei ole espanjaksi? Täällä kun ongelmana on vähän se, että kaikki, ja tarkoitan myös kaikki täytyy kääntää espanjaksi ja olla espanjaksi. Oli kyse sitten Paavo Pesusienestä - Bob Esponge, tai ABBA:n Gimme Gimme Gimme (a Man After Midnight): 


Useimmat asiakkaat kun kuitenkin ovat joko maasta jossa puhutaan Englantia tai isommat jo osaavat jotain englantia - espanjan kanssa onkin sitten jo toinen asia. Mutta nämä eivät sitä ihan hevillä ymmärrä! Huoh.


Illalla tanssein minidiscon ja sen jälkeen pyörittiin Panchin kanssa meidän perheravintolla - nyt ravintoloita on kaksi - toinen vähän virallisempi ja toinen enemmänkin perheille. Annoin lapsille tikkareita (first dinner, then lollipop!) ja kun se oli päättynyt pääsinkin jo melkeinpä kotio! Oikein mukavaa :) 


Tiistaista laitan ihan oman postauksensa ettei tule ihan mitään hirmupostausta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti