tiistai 8. toukokuuta 2012

# 36 Welcome!

Onko edes hienompaa tervetuliaskorttia nähty? Tämä oli odottamassa päivällä kun tulin töistä mun sängyllä, ihana yllätys! Vaikkakin tiesin tälläisen olemassa jo olevan (ja sinne miniklubille unohtuneen) niin oli vielä hienompi kuin osasin odottaa! Eikö olekin hiukan söpö!! 




Tätä oli mun huonekaveri sitten väsännyt töissä (ahkerastihan me töitä aina tehdään siis...) ja lopputulos on kyllä ihan mahtava! Miten olikaan keksinyt vielä tuon Hello Kittyn tonne laittaa? Hello Kitty <3 


Viikko on alkanut hiljaisissa merkeissä, illat olleet vähän vauhdikkaampia, tänään tein juonnot ennen minidiscoa, jälkeen minidiscon sekä esittelyn show'lle sekä sen jälkeen, kaikki tietysti vielä kolmella kielellä! Ne sentään alkavat jo hieman sujua, vaikkakin tänään tuli pienoinen blackout... Hmm mikä se isot aploodit olikaan espanjaksi? No sitä en sitten muistanut mutta eipä se mitään (vastaus on un fuerta aplauso, kyllä sen sitten jälkeenpäin muistin!!).


Australian reissusta puhellaan edelleenkin melko vakavaan sävyyn, kyllä sinne nyt taidetaan ensi talveksi lähteä!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti