Tässä tämän päivän kuulumisia kuvina... Tarvitseeko edes sanoa mitään?
Kuvat on siis meidän bungalow - yhteisön yhteiseltä uima-allas alueelta :) Lojuttiin siellä töiden jälkeen heikot 2,5 tuntia ennen kuin toisen osapuolen piti lähteä töihin, poreamme oli kiva! Yleensä se on ollut vähän kylmä mutta nyt on mukavasti lämmennyt, mm...
Töissä oli kyllä vähän tuskallista, onneksi sentään oli vesi-ilmapalloja toisella tunnilla! Minidisco, puuuuh! Onneksi oltiin varjossa lavalla kuitenkin. Lounaan jälkeen kun lähdin piilottamaan pienessä kiireessä meidän vihjeitä merirosvopäivän aarteenmetsästystä varten tuli kyllä jo hiki! Nämä välimatkat meidän hotellissa ei mitkään ihan pienet ole ja pienimuotoista kiipeämistä joka suuntaan, kun on yläallasta ja on niin isoa kuin pientä siltaa yms (auttaako saamaan jonkinlaista kuvaa meidän hotellin mittasuhteista jos sanon että se on Espanjan toiseksi suurin ja meillä on mm. yhden kilometrin mittainen "laiska joki" joka on ihan vielä pieni osa meidän hotellia?), yrittäkääpäs rampata siellä harva se päivä! xP
Nyt ollaan sitten chillailtu vapaaillan kunniaksi, tällä viikolla ei sentään tarvitse enää kertaakaan minidiscoakaan tanssia! Siis illalla. Damn. Unohdin ihan sen aamu minidiscon... No kuitenkin! Sen puolesta tehdäänkin sitten ihan hitosti töitä mikrofonin kanssa lavalla, enkä tiedä onko se sitten kivempaa vai ei, se ei mitään maailman rentouttavampaa hommaa ole kun on kuitenkin kaksi melkoisen tuntematonta kieltä käsillä... Ääh! Noh, onpahan hyvä rikkoa omia rajojaan ja kyllä siitä pienimuotoinen adrenaalinirush tulee kun yleisö alkaa taputtamaan sen jälkeen kun olen onnistunut mongertamaan sekä espanjan että saksan kielen läpi ja muistanut ainakin suurimman osan mitä piti sanoa! Jei!
Oivoi tänään tuli kyllä töissä naurettua pomon kieli"lahjakkuudelle". Herrahan siis puhuu kuutta kieltä, ainakin jotenkin siis. Hollanti taitaakin sitten olla ainut kieli joka ihan kunnolla menee, ranskasta ei ole tietoa miten se sujuu, mutta muuten ollaan melkoisesti huomattu virheitä. Eipä siinä mitään kun tänäänkin oli ohjelmassa "merirosvo PÄIDEN teko" hattujen sijaan... Sanoinkin kollegalle että "kyllä mein nyt pian pitää sanoa pomolle että alkaa pikkuhiljaa tämä merirosvojen listiminen kyllästyttää että saadaan nää päät lapsille enkä usko et nekään tästä oikee nauttii..." :D
Tänään kuitenkin löytyi se jättipotti! Kollega kävi hakemassa meidän tilauksesta tulleet tavarat, ja olivat siellä katselleet pomon tekemää tilauslistaa... Listallehan me oltiin haluttu ilmapalloja, ja kyllä pomo sen sitten oli muistanutkin sinne laittaa. Mutta kun...
Una caGa globos
ja
Una caJa globos
tarkoittavat hieman eri asiaa. Jos kerron että caga tarkoittaa ihan oikeasti paskaa ja caja taasen pakettia, niin tajuatte varmaan mitä tarkoitan ja kumpa kirjoitusmuoto pomolla oli listassa... Saatiin me kuitenkin sitten ihan kunnon ilmapallot!
Nyt ripustamaan pyykit kuivumaan ulos, tänään olen iltavapaalla ahkerasti siivonnut ja pyykännyt (no en ole kyllä edes kovin ahkerasti mutta kuitenkin...)!
Ciao ciao!!
// PS! Noita nappuloita tässä alla saa painaa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti