Huh, tiistain jälkeen päästiin taas normaaliin elämään... Lauantaina alkoi sellainen helleaalto että huhhuh! Ihmisiä kehoitettiin ihan valtion puolesta pysyttelemään sisätiloissa, meikäläinen ja melkein kaikki paloivat oikein mukavasti, lämpötilat olivat siellä varmaa +40 asteessa eikä pilven pilveä taivaalla... Kolmantena päivänä tuuli kyllä mutta millainen tuuli... kuin saunan oven olisi avannut! Hiki valui ja kaikki oli aiiiiivan kuolleita, kotona laitettiin kaikki ovet ja räppänät kiinni että saataisiin edes hieman viileyttä (jotain hyötyä sentään tästä kellarikerroksessa asumisesta!) Kyllä jo toisena päivänä sanottiin että jos tästä selvitään niin ei kyllä sitten tulevana kesänä tarvitse huolehtia lämpötiloista - noiden neljän päivän lämpötilat kun eivät todellakaan olleet normaalit, edes elokuulle! Saharan suunnalta tuo lämpöaalto siis tuli ja siltä tosiaan tuntui, en taida sinne suuntaan ihan heti matkustaa...
Perjantaina tapahtui odotettu muutos, sain uuden kollegan miniklubiin! Ja millainen kollega tämä onkaan - heti lauantaina alkoi inventaario ja organisointi, ohjelman läpikäyminen ja uusien ideoiden pulppuaminen... Wau! Tälläistä sen olla pitää! Meillä on nyt vielä tosi kivoja muksuja, harmi vaan että useimmat lähtevät pian taas, on ollut tosi hauskaa. Show'den aikana yleensä istun muksujen kanssa lavan edessä ja parina päivänä on täytynyt pitää melkeinpä aikataulua siitä kuka saa istua mun sylissä kuinka pitkän aikaa, kun kymmenen lasta ei siihen samaan aikaan vain mahdu!
Meillä oli tiimissä hiukan aikaa yksi vahvistus lisää, hollantilainen jätkä. Voi että meillä oli hauskaa!! Niek oli mun kanssa muksujen kanssa suurimman osan aikaan, tai sitten Panchina. Kyseiseltä henkilöltä läppä lentää koko ajan - suurimman osan K18-juttuja, mutta erittäin hauskaa juttua kyllä, ei herran jumala! :D Vesi-ilmapallosota oli enemmänkin meidän kahden keskeinen sota - herra keksi vielä hakea vesiautomaatista KYLMÄÄ vettä mukiin ja heittää ne allekirjoittaneen niskaan - iiiiiiik! Ämpärin kanssa uima-altaasta vettä jne... Arvatkaa kenen vaatteet oli kuivumassa sen jälkeen ja vedettiin naamiaispuvut niskaan!
Paraatien aikana möngittiin ties missä piiloissa ja peloteltiin ihmisiä - pelottavat monsterit - paraatin aikana onnistuttiin vahingossa ihan oikeastikin pelästyttämään meidän koko respa, hups! Muut ihmiset sitten taas olivat aika hyvin juonessa mukana, pari isää esitti kovaan kuorsaten nukkuvaa että päästiin "pelästyttämään" heidät, oli todella hauskaa!
Tämä päivä meni espanjaa opetellassa, se alkaa olemaan jo pikku hiljaa parempaan suuntaan menossa! Eilen puhuin töissä englantia, espanjaa, saksaa, ja ruotsia. Arvatkaa oliko hieman pää pyörällä jossain vaiheessa?
Alla olevat kuvat meidän perjantaisesta Kids Feriasta eli lasten juhlasta, tehtiin kasvomaalauksia ja maalattiin sormiväreillä, oli tosi hauskaa! Toisessa kuvassa näette Niekin ja Nerean, uuden kollegan tekemässä kasvomaalauksia :)
Oon nyt mietiskellyt vähän jotain erikoispostauksia, saas nähdä saanko niitä aikaiseksi :) Jos jotain ehdotuksia on niin laittakaa tulemaan! :)




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti