Jos joku muistaa tuolta blogin alusta sen tuuliviiri - ilmauksen jota käytin kuvaamaan itseäni, niin kyllä, se on edelleenkin voimassa. Huomenna lähtee lento kohti Suomea, täällä on suurinpiirtein kaikki pakattu ja kunnossa, katsotaan mihin nokka seuraavaksi johtaa. Suomeen ainakin ollaan menossa nauttimaan kesästä, ihanaa! Talveksi olisi paikka täällä kyllä vapaana, jos haluan tulla takaisin, mutta tiedä häntä sitten. Kesäkausi on niin pitkä että sen aikana kerkeää tapahtumaan tuhat ja sata juttua...
Haikeat on fiilikset, vaikkakin samaan aikaan olen ihan hirveän innoissani! Kesästä ja Suomeen menosta, aijaijai, siitä tulee kyllä hienoa! :) Täällä lämpötilat alkaa kohoamaan jo semmoisiin lukemiin että tätä suomalaista alkaa jo nyppimään, aurinkovoidetta läträillessä xp
// Ja nyt päivitystä tähän luonnokseen, Suomessa ollaan :) Katsotaan, katsotaan, mihin suuntaan ollaan menossa. Tänään vähän skypettämään... :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti