Jei! Nyt on innostunutta tyttöä tämän näytön toisella puolella! Elokuun puolessa välissä on lähtö Ruotsiin, lähelle Göteborgia, au pairiksi pieneen perheeseen. Kuusivuotiaat kaksostytöt tarvitsevat siellä kaitsejaa ja ponien kanssa auttajaa - ja mikäs sen parempi homma minulle? Aivan täydellinen! Puhuttiin Skypessä melkein tunti, läheltiin puolin ja toisin vähän kuvia, ja tänään tuli sitten että koko perhe on samaa mieltä, tämä tyttö on paras vaihtoehto ja että olen sydämellisesti tervetullut perheeseen. Edellinen tyttö oli siellä kaksi vuotta että pitäisi olla mukava paikka! Ei nyt ihan ruusunpunaisilla laseilla varustettuna lähdetä mutta kuitenkin, voin sanoa että aika innoissaan täällä ollaan!!
Sitä ennen kuitenkin nautiskellaan kesästä täällä Suomen kamaralla, mikä ei ole mitenkään vaikeaa! ;) Vähän kun saataisiin lämpöä niin olisi hyvä, olen ollut koko tämän ajan hieman kipeenä kun tänne olen päässyt... Mutta sen ei ole annettu haitata! On ollut niin kivaa ettei kauheesti ole haikaillut Espanjan suuntaan. Paitsi että pirun kallista on! Kyllä kirpaisee maksaa breezeristä kuusi euroa! AUTS!
Mutta, jätetään tämä hehkuttaminen tähän, siirryn muokkaamaan blogia ajan tasalle! :) Lähempänä lisää infoa sitten! :)
ihan uteliaisuuttani kyselen miten nuo tuollaiset au pair-jutut toimii? miettinyt vähän itsekin jos lähtis valmistuttua vuodeks moiseen :)
VastaaPoistaNo mä laitoin ilmoituksen tonne aupair-world.net, se vaikutti kaikista luotettavimmalta paikalta ja sitä olin kuullut kehuttavan, ni siellä sitten sain tarjouksia ja laitoin omia kyselyjä, etsien sit sitä ideaalia perhettä, ja loppujen lopuksi löytyi tämä. Skypen kautta juteltiin se tunti, läheteltiin sähköposteja jne. Jokaisen perheen kanssa sitten itse neuvotellaan nää ehdot, maksatko ite lennot vai et, kuinka paljon tunteja ja kuinka paljon palkkaa jne... :) Välittäjien kautta tietysti ihan eri juttu kun tämän tekee itsekseen eli siinä täytyy olla vähän varovainen, mutta tätä sivua voin ainakin suositella! :)
VastaaPoista