Edellisessä postauksessa taisin mainita nämä paketit jotka lähetin postin kautta. (Ups, enpäs tainnutkaan, no, kuitenkin). Lähetin siis kuitenkin kaksi pakettia Suomea kohti (kun matkalaukkuun eivät mahtuneet, vaatteet painavat yllättävän paljon...), yhteensä noin kaksikymmentäneljä kiloa. Viikon päästä ne olivatkin sitten jo täällä! Espanjan posti (Correos) ylitti kyllä odotukseni miljoonakertaisesti. Olin varautunut ties kuinka pitkään odotukseen, jonka takia sulloinkin paketit täyteen kaikkea, mitä en varmasti ihan heti tarvitse.
Että semmoiset pienet. Kait tuosta mun kenkätelinehöskästä saa hieman katsottua kuinka isot nuo olivat, kokoja kun ei ollut kun semmoiset minipaketit joihin olisi ehkä mahtunut kahdet parit kenkiä, siinä se, ja sitten nämä älyttömän suuret! Ylemmästä kuvasta (jonka olen kyllä kääntänyt mutta joka ei suostu olemaan käännettynä) näkyy jos jaksaa vähän päätään kääntää että vähän on kulmat reissussa rähjääntyneet! Teipin kanssa menin ainakin ihan sekaisin, sitä tuli käytettyä aika... reippaasti! Noista kuvista ei sitä ihan näy mutta kuitenkin...
Mitäs muuta sitten... Ensimmäiset viikot on tässä menneet kipeänä, todennäköisesti keuhkoputkentulehdus (on aina niin kiva tulla takaisin Suomeen!) ja nyt ollaan vasta pääsemässä yli, oli melkoisen sitkeä tauti! Kun ei edes vielä kunnolla ollut kipeä vaan vähän puolikunnossa, niin oli kyllä erittäin ärsyttävää yrittää levätä...
Ruotsiin on lentoliput varattu, nyt tämä matkustelun rautainen ammattilainen (HAH!) kokeilee miltä tuntuu lähteä Porin lentokentältä! Helpottaa elämää muuten huomattavasti kun ajomatka lentokentälle kestää sen reilun kolmen tunnin sijaan vain reilun puolisen tuntia! Vaihto Tukholmassa ja siitä lento Göteborgiin, nopia reissu, yhteensä ehkä sen nelisen tuntia kun kotoa lähden.
Ruotsiin muutosta ei kauheasti stressiä tarvitse ottaa, sinne kun ehkä tarvitsee tehdä vain muuttoilmoitus. Mistä tulikin mieleeni että meikäläinen on varmaan edelleenkin Gran Canarian asukkaita sen muuttoilmoituksen mukaan... Hups! Ehkä päivittää sitten vasta kun on Ruotsissa, hankalaa päivittää nyt ja sitten taas ihan pian uudestaan! On tämä muuttaminen maasta toiseen hankalaa.
Lisäinfoa tulee kun on tullakseen, tässä tälläinen pieni päivitys, ettei olla ihan kuolleita ;) Ulkoasun muokkasin nyt Suomi - malliin, kun täällä ollaan! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti