lauantai 28. heinäkuuta 2012

#43 Seikkailu osa 2 alkaa pian :)

Noniin taas hieman lisää informaatiota tänne. On ollut nyt aika kiireistä ja paljon ajateltavaa niin ei ole tänne tullut kirjoitettua - blogin aihekin on matkustus ja muiden maiden valloitus, mitä minä tänne Suomesta kirjoittaisin?


Kerrotaan nyt vähän mitä tässä välissä on tapahtunut. Suomessa kaikki on taas lutviutunut samoille raiteilleen kun ennen kuin lähdin - pienellä varauksella kuitenkin. Tytön voi ottaa pois Espanjasta mutta Espanjaa ei tytöstä :) Tämän todistaa muun muassa autossa 24/7 pauhaava latinomusiikki ("te ecucha musica nueva de universal music latin entertainment..."), olen saanut jopa pikkusysterin saastutettua ;) Plus telkkari, radio yms "hei, tää on espanjaa!" hihkaisut :D sitä meinaan kuulee enemmän kuin ajatteleekaan, ei siihen vain ole sen enempää kiinnittänyt huomiota. 


Ensi viikolla saapuu ihana ex-kollega, saksalainen Anne, katsomaan Suomen meininkiä! :) 




Edustava kuva meistä ja näin! Amadores beach, Gran canaria. Ihana paikka! :) Ihanaa päästä taas höpöttämään, oltiin viisi kuukautta niin tiivisti puheissa koko ajan että nyt on outoa kun välillä vaan törmätään Facessa ja joskus Skypetään... Hänen lomaviikkonsa aikana pitäisi kyllä näyttää mm. Ruotsin laiva, Turun linna, Särkänniemi, Panelia-päivä sekä myös heppailla ja toivon mukaan ottaa aurinkoa, syödä tuoreita mansikoita jne! 


Ruotsin mamman kanssa ollaan hiukan sähköpostiteltu, tytöille on justiinsa ostettu uusi poni, vähän vanhempi welsh mountain, joka kuitenkin on todennäköisesti oikein mukava tapaus tytöille vielä ainakin pariksi vuodeksi! Tänään on TJ18, kyllä ne päivät tästä kuluvatkin nopeaan! Olen kyllä ihan innoissani, suunniteltiin jo että treffaamme Göteborgissa yhden ruotsalaisen ystäväni kanssa, jonka myös tunnen Espanjasta. Hän olisi sitten jo kolmas ihminen jonka näen jossain muualla maailmaa kuin missä alunperin tapasin, meidän kurssilaisista siis! 


Video Ruotsin ponsista
Ostin itselleni nyt sitten jopa kunnon lentolaukun. Selkä- ja niskaongelmista kärsineenä (kannattaa raahata sitä kahdeksaa kiloa huonossa repussa ja painava käsilaukku kädessä) ja nyt viisastuneena ostaa pamautin ihanan laukun, oli jopa -50%, viimeinen laatuaan :) Alapuolella kuva, ei ole minun omani mutta samanlainen kuitenkin! Erottuupahan ainakin joukosta... Oikein hyvä, kahden lukon kanssa, tarpeeksi iso muttei liian. 
Tuliaisiksi Ruotsiin on nyt ainakin jo lähdössä kahdet ihanat pinkit pehmeät harjat tytöille, poneja varten, sekä vanhemmalle väelle tälläinen kirja:
Tätä lueskellessa on kyllä tullut itsekin naureskeltua! Kirjan kirjoittaja on Suomessa asuva englantilaismies joka on hieman pilke silmäkulmassa kirjoitellut omaa mielipidettään suomalaisista tavoista, ruuista yms.  Pikkujoulut Translates as "little Christmas". In reality an extreme form of the office Christmas party. Partners are not usually invited leaving the rest to your imagination.  Plus ihanat kuvitukset, tosi hauska! Luulisin että tästä tykätään siellä Ruotsinkin puolella, vaikka tästä kyllä tietysti löytyy pakolliset 6-1 viittaukset... ;) Loppuajan Suomessa aion nauttia kesästä (oletteko katsoneet ulos? Ihana ilma!), nähdä mahdollisimman paljon kavereita, ratsastella paljon maastossa sekä yrittää käydä uimassa (nyt kun vielä on mahdollisuus!). Ei kauaa aikaa enää! :)

2 kommenttia:

  1. tyhmä lukijasi on nyt tosi lukihäiriöinen kun luki että "rakastella paljon maastossa", hahaha... en tiä miks ees myönsin tän mut nauroin itteni kipeeks ku huomasin lukumokani :D

    VastaaPoista