keskiviikko 15. elokuuta 2012

#45 Se on menoa pian (taas)!

Tulin juuri pankista, kävin vähän rahaa vaihtamassa kruunuiksi, että olisi sitten käteistäkin. Laukut on pakattu (eiiiii, ei ne ole ylipainoisia, kuvittelette vaan) ja kaikki muut on järkätty, check-in netissä on tehty, nyt sitten vain odottelen tässä kotona että porukat tulee töistä ja heittää lentokentälle. Tänään menen ensimmäistä kertaa Porin lentokentältä, koneena näytti olevan joku aivan pikkuruinen (käytävän toisella puolella yksi istuin rivillä, toisella puolella kaksi).  

Lähetin itselleni paketin jo eilen, sen pitäisi saapua Ruotsiin 3-5 päivän päästä, mutta siellä ei ole mitään kauhean tärkeää joten sen verran voin odotella. Seitsemän kiloa lähti siinä joten noin 37 kiloa omaisuutta olen nyt ottamassa mukaan. Neljäänkymmeneen kiloon se varmaan kyllä menee oikeasti, kun on vähän ylipainoa noissa laukuissa.... Hups. 

Kesälomalla on kyllä ollut niiiiin hauskaa! Olen käynyt ratsastamassa paljon, ollaan istuttu iltaa terassilla, menty vähän ties missä ja tehty ex tempore reissuja ja päätöksiä (parhailla tuloksilla)! Tälläinen kesän kuuluukin olla :) On ollut kyllä tosi kivaa, eikä huonot kelit ole haitanneet! Näin kivan kesän jälkeen ei harmita lähteä "töihin" :) 

Mutta jatkanpa hieman järjestelemistä vielä ja ensi kerralla lisää sitten, Ruotsin puolelta! :)

1 kommentti:

  1. Ihan paras kesä ollu! Jatketaan hyvän fiiliksen putkee international-meiningeissä :D

    VastaaPoista