tiistai 28. elokuuta 2012

#52 Tatuointi

Noniin tommoinenkin ilmestyi sitten tohon käsivarteen! Pieni se on ja vain yksi sana + kuva mutta ei se mitään! Tytöt auttoivat valitsemaan kuvan, eikä sattunut lainkaan niin paljon kuin ajattelin! Eikä ollut edes kallis.















... Tattadaaaa!











Webkameralaatu



Hulluilla on halvat huvit. Jos ette vielä tajunnut (kukaan ei varmaan edes mennyt lankaan?) niin tuo on sellainen siirtotarratatuointi jota lapset käyttää... Tytöt teki sen mulle tänään, siinä on tähti jonka keskellä on timantti ja siinä lukee Cutie. Ehkä en tälläistä tatskaa hamassa tulevaisuudessa kuitenkaan hanki?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti