| Tämä näkymä on kun astuu ovesta ulos |
| Nurmikkoa jossa me välillä ratsastetaan + kenttä |
| Kenttä (ihmeen hämärä kuva?) |
| Kunnon kuva talosta (etupuoli) |
| Pienempi rakennus grillikatos |
| Vähän valoisampi kuva kentästä! |
| Punainen rakennus talli + navetta |
| Laitumia |
| Vähän lisää laitumia |
| Tämä hevosten laitumelta (ylläolevat ponien) |
Siinä! Sitten voidaan siirtyä heppaihmisten lempipaikkaan, talliin! Sen hienoudella eipä paljoa voi kehuskella mutta toimiva ja käytännöllinen. Todella järjestelmällinenkin vielä, vaikka kuvista katsottuna varmaan näyttää enemmänkin kaaokselta - miten se nyt menikään... Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen ;)
| Kyllä tuolla semmoinen 120cm ponny yönsä juuri mahtuu viettämään? |
| Järjestelmällinen kaaos |
| Satuloita riittää - ei käytetä tästä kasasta yhtään... |
| Tässä vähän meidän käyttämiä tavaroita - mm. yläreunan ruskea satulaa on tullut nyt käytettyä maastossa, ikivanha Hubertus! Mutta laatusatula kestää... |
Ja sitten vähän kuvia poneista ja päivän aktiviteeteista, tytöille tuli kaveri kylään niin pitihän senkin päästä poneja kokeilemaan! Tänään näin itse asiassa ensimmäinen kerran kun Miranda (musta poni) oli ratsastettavana! Yleensähän tytöt ratsastavat näillä kahdella isommalla ponilla, Ryttan & Romario. Ryttan oli yours truly'n talutuksessa reissulla, kylässä ollut tyttö Isabella ratsasti Mirandalla Fredrican talutuksessa ja Joanna Romariolla :) Plus Lisbethilla Polly hihnassa, kyllä me pieni kulkue saatiin aikaan...! :)
| Ei, ötökkäloimet ei toimi näin... |
| Romario (kisannut Ruotsin kansallisia) |
| Miranda ja Ryttan |
| Ja mitäs täällä on tapahtunut? |
| Peppi, löysin sun ponin! |
| Onks pakko jos ei taho? |
| Tulkaa Ruotsiin, täällä on halpoja raippoja! |
| Neitokainen aka Axolette |
| Siskokset |
| Paita & Peppu (Roquetten virallinen päänhinkutuspeppu = Axolette) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti