keskiviikko 29. elokuuta 2012

#53 Kuvaoksennus

Noniin nyt sitten "vakavampien" asioiden pariin (unohtakaa edellisen postauksen huono huumorin yritys! ;) ) :D Tämän päivän olen hillunut (laahustanut) ympäriinsä kamera kädessä (niskat siitä kyllä enemmänkin puutuu...) ja tässähän näitä kuvia! Olette tähän mennessä tutustuneet mun huoneeseeni ja kämpän sisätiloihin (jos pääsitte heiluvasta kuvasta ja ärsyttävästä sönkötyksestä yli ja viitsitte katsoa sen videon), mutta nyt ollaankin ulkona! Kuvattavaa kyllä riittää kun maita ja mantuja on, joten varautukaa moniin kuviin!

Tämä näkymä on kun astuu ovesta ulos


















Nurmikkoa jossa me välillä ratsastetaan + kenttä



Kenttä (ihmeen hämärä kuva?)






Kunnon kuva talosta (etupuoli)

Pienempi rakennus grillikatos



Vähän valoisampi kuva kentästä!

Punainen rakennus talli + navetta

















Laitumia



Vähän lisää laitumia


Tämä hevosten laitumelta (ylläolevat ponien)










Siinä! Sitten voidaan siirtyä heppaihmisten lempipaikkaan, talliin! Sen hienoudella eipä paljoa voi kehuskella mutta toimiva ja käytännöllinen. Todella järjestelmällinenkin vielä, vaikka kuvista katsottuna varmaan näyttää enemmänkin kaaokselta - miten se nyt menikään... Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen ;) 




Kyllä tuolla semmoinen 120cm ponny yönsä juuri mahtuu viettämään?






Järjestelmällinen kaaos




Satuloita riittää - ei käytetä tästä kasasta yhtään... 

Tässä vähän meidän käyttämiä tavaroita - mm. yläreunan ruskea satulaa on tullut nyt käytettyä maastossa, ikivanha Hubertus! Mutta laatusatula kestää...

Ja sitten vähän kuvia poneista ja päivän aktiviteeteista, tytöille tuli kaveri kylään niin pitihän senkin päästä poneja kokeilemaan! Tänään näin itse asiassa ensimmäinen kerran kun Miranda (musta poni) oli ratsastettavana! Yleensähän tytöt ratsastavat näillä kahdella isommalla ponilla, Ryttan & Romario. Ryttan oli yours truly'n talutuksessa reissulla, kylässä ollut tyttö Isabella ratsasti Mirandalla Fredrican talutuksessa ja Joanna Romariolla :) Plus Lisbethilla Polly hihnassa, kyllä me pieni kulkue saatiin aikaan...! :)

Ei, ötökkäloimet ei toimi näin... 




Romario (kisannut Ruotsin kansallisia)






Miranda ja Ryttan



Ja mitäs täällä on tapahtunut?










Pakoyritystä oli tätä ennen... Ryttan vihaa mua - kuka muu tunkee sille tota kamalaa "paitulia" (kommentti yhdeltä vanhalta työmieheltä) ja hakee sitä laitumelta (syömästä) tyttöjen ratsastettavaksi? Ei kukaan! Muut sitten hakevat sitä sisälle syömään ja ottaa loimen pois ja näin... Ei oo reilua ei! :D



Peppi, löysin sun ponin!




















Onks pakko jos ei taho?






Tulkaa Ruotsiin, täällä on halpoja raippoja!














Neitokainen aka Axolette

Siskokset

Paita & Peppu (Roquetten virallinen päänhinkutuspeppu = Axolette)
Että sellaista! Nyt pitäisi joku päivä sitten treffata tähän johonkin ystäväperheelle saapunut kuubalainen vaihto-oppilastyttö (kun minähän puhun niin hirrrrveän hyvää espanjaa!), joka ei puhu yhtään ruotsia ja vaikeasti englantia... Katsotaan mitä siitä tulee! Spanglish on kova sana. Saataiskohan siitä tehtyä vaikka Spenglish (Spanish Swedish English?) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti