lauantai 15. syyskuuta 2012

#54 Turhanpäiväisyyksiä

Voisin aloittaa tämän kertomalla että inhoan uutta bloggeria. Vanha oli paljon yksinkertaisempi ja kivempi! Nyt täytyy säätää kaikki ties mistä ja pöh. Ärsyttävää.

Mutta niin, viiminen postaus tullut jotain kaksi viikkoa sitten. Siihen väliin mahtuu vähän kaikkea :) Nyt tälläinen sekalainen päivitys siis.

Mistä sitä sitten aloittaisi? Noh, Zumba ainakin alkoi nyt sitten tässä meidän pienessä kylässä myös keskiviikkoisin. Eli Zumbaa siis kaksi kertaa viikossa! Alkaa olemaan tanssit jo aika hallussa kun niitä menee kaksi kertaa viikossa! En tiedä mitä on tapahtunut mutta jossain välissä musta on tullut ihan hirveän kilpailuhenkinen - vähän kaikessa! Tai siis olenhan mä ollut, koulussa ainakin (miten niin leikkimielisiä tehtäviä ei voi ottaa tosissaan?) ja näin poispäin, mutta nyt se alkaa näkymään jo Zumbassakin?

 Eturiviin on siis aina päästävä (ei sillä että sinne tunkua olisi...) ja kaikki pitää tehdä niin kuin ohjaaja - voin sanoa että olen kuollut tunnin jälkeen! Nyt kun tanssit alkaa olemaan hallussa olen alkanut katsomaan pieniä yksityiskohtia - käden liikkeitä ja jalan asentoja, niitä, joita kukaan muu ei varmastikaan katso Zumbassa! Siinä menee tunti kyllä tosi nopeasti, sen voin sanoa. Plus että toisena kappaleena on mun Espanjan aikojen jättisuosikki, Pégate más! 



Tätä kelpaa tanssia! (Plus että laulan lyriikoita aina samaan aikaan - en osaa olla hiljaa!) Zumbatunneilla meillä on muutenkin tosi paljon latinotyylistä tanssia, sambaa, mamboa, flamencoa... Tosi hauskaa :)

Olen nyt myös ahkerasti käynyt katselemassa lähikaupunkeja - Varberg on tosi hieno! Jos olette käyneet Wanhassa Raumassa niin kuvitelkaa se - noin kymmenenkertaisena! En tiedä miten, mutta jotenkin kaupunkiin on vielä onnistuttu yhdistämään tyypillisen Henkka & Maukat mukaan - pilaamatta kuitenkin vanhahtavaa tyyliä. Seuraavalla kerralla on pakko ottaa kamera mukaan, nyt vain sompailin ympäriinsä ja istuin yhdessä kahvilassa ihmettelemässä maailman menoa. (Plus tilasin ruotsiksi, ekaa kertaa!) Laitoin jotain kuvia jo tuosta satamasta ja linnoituksesta, mutta tämä keskusta on kuitenkin ihan erillään. 

Samoin olen nyt myös käynyt eksymässä Falkenbergin kaduilla. Se on myös tosi kiva kaupunki - samanlaista vanhaa tyyliä, mutta ei ehkä ihan niin hieno kuin Varberg. Tälläkään kertaa en kameraa tajunnut ottaa mukaan, kun ajattelin menevani vain uimaan (sompailun jälkeen meninkin). Falkenbergillä on ihan hirveän hieno, uudehko uimahalli, jossa on myös kuntosali. Uimisen (ja saunomisen) jälkeen tilasinkin itselleni ensi tiistaiksi ohjatun kerran kuntosalilla. Pääsen kokeilemaan juoksumattoa ja näin poispäin! Hinnat eivät todellakaan ole pahat - ajattelin ostaa puolen vuoden kortin, reilu 110 euroa. Siihen kuuluu siis sekä uimahallin ja kuntosalin rajaton käyttö. Yksittäinen kerta on noin kuusi euroa joten kyllä täytyy varmaan toi kortti ostaa. 

Täytyy kyllä sanoa että olen erittäin pettynyt uimahallin saunaan - tasainen seitsemänkymmenen asteen lämpö, eikä mahdollisuutta  heittää löylyä. Pöh! Olihan se ihan kiva, mutta kuitenkin! Ei ehkä ihan sitä kunnon saunan fiilistä. 

Ratsastamisen olen aloittanut taas, nyt kun neitokaisen sairasloma loppui, niin ollaan päästy kävelemään. Hän on ollut vähän ahdistunut siskostaan eroamisen vuoksi (aivan järkyttävää olla parisen tuntia erikseen), mutta siitäkin ollaan nyt päästy pikkuhiljaa luopumaan - hiljaa hyvää tulee! Olen aivan rakastunut Axoletten satulaan - Bates Innova. 



Ei meidän satula mutta samanlainen!

Ensi viikolla häämöttää sitten jo synttäritkin - pitäisikö kokonaan "unohtaa" ne? I want to be forever 19! Sinne menee teinivuodet sitten...! Katsotaan sitten joskus myöhemmin koska oikeasti kasvan aikuiseksi ;)

Lokakuussa odotellaan kanssa vierasta tänne! Kunhan neiti saa lentonsa kuntoon! :))


// Muokkasin tuota Mitä teen - osiota :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti