lauantai 22. syyskuuta 2012

#55 Grattis på födelsedagen!

Hipp hipp hurra! 
Hipp hipp hurra!
Hipp hipp hurra!
Hipp hipp hurra!

Tälläistä kuultiin ruokapöydässä 19. päivä syyskuuta! Aamu ei ollut mitenkään sen erikoisempi - vaikka koko maailmanhan olisi pitäny pysähtyä meikäläisen syntymäpäivää juhlistamaan! Kävin kuitenkin Varbergissä shoppailemassa - siellä oli markkinatkin vielä, mutta eipä siellä allekirjoittaneelle oikein löytynyt mitään. Tulipahan ostettua kuitenkin vielä itselle synttärilahja - uudet kengät! Eikö ole kivat? Plus värjäsin hiukset vielä, olin niin ahkera! 






Iltapäivällä kuitenkin kun Lisbeth saapui kotiin niin ilo oli ylimmillään - ensinnäkin, hänellä oli mukana thai ruokaa (mmmm) ja kakku! Kakkua olivat tytöt hehkuttaneet ja bussista autoon tullessaan - miettineet, olisiko siinä kermaa, onko se mansikka- vai suklaakakku... Maastoreissunkin aikana mietinnässä oli mitä Tanja saisi lahjaksi ja millainen kakku olisi... Se kakku oli kyllä niin monta kertaa mielessä että tällä hetkellä muistuu hyvin mieleen mikä on kakku ruotsiksi!

Pöydässä laulettii Ja må hon leva neljä kertaa tuo hipp hipp hurra! Kaksikymmentä kertaa olisi ollut ehkä vähän liikaa... Muutenkin onnitteluja sateli :)
Lahjojakin vielä tuli! Sain kaksi kirjekuorta. Toisesta paljastui kortti ruotsalaisella onnittelutekstillä ja perheen nimillä, oikeen nätti! Toisesta löytyi lahjakortti - yksityistunti klassisessa ratsastuksessa! Tosi kiva yllätys, olen ihan innoissani. Maanantaina täytyy kyllä soittaa aikaa, että pääsen kokeilemaan!




Sen jälkeen lähdin siitä sitten Zumbaan ja siellä ei nyt sen erityisemmin ollut mitään ihmeellistä, normaali Zumba. Hauskaa oli kuitenkin, niinkuin aina!

Nyt ei ole sen koommin mitään ihmeellistä ollut. Salilla olen käynyt - ihan hauskaa huomata että jokaisessa laitteessa on ohjeet suomeksi ja ruotsiksi, tekee homman aika helpoksi! Sieltä löytyy kaikki juoksumatoista soutulaitteisiin ja laitteita vaikka muille jakaa! Tosi hyvä ilmastointi ja paljon tilaa. Ostin puolen vuoden kortin, joka maksoi 1100kruunua, eli noin 110 euroa. Ei paha hinta! Siinä on kuitenkin uimahalli vielä samassa ja näin... 

Nyt onkin sitten vähän odotettavaa muuten! Ensi torstaina alkaa espanjankurssi (ruotsiksi, hui!) ja viikonlopuksi matkaan Kristianstadiin, Malmön lähelle, katsomaan yhtä ystävääni johon tutustuin Espanjassa! Sen jälkeen lokakuun kolmantenatoista saapuu Tuuli tänne viideksi päivää! 

Loppuun vielä vähän kuvia Varbergistä. Eikö olekin nätti kaupunki?










Tuosta kolmannesta kuvasta näkee tosi hyvin miten tänne on sumplittu nuo nykyaikaiset liikkeet, ilman että se häiritsee katukuvaa! 


Yksi pitkään suunniteltu juttu muuten toteutuu pian! Siitä kerrotaan sitten, kun se on valmis!

Löytyykö muuten jotain erikoispostausideoita? Jotain mistä kirjoittaa, muuta kuin näitä miten menee -postauksia?

2 kommenttia: