Melkein kaikki, mitä olen suunnitellut, olen kirjoittanut tänne. Tänne tuli heti tieto siitä, että laitoin vahvistussähköpostia Espanjaan, tänne kirjoitin heti ensimmäiseksi että paikka Ruotsissa on vahvistettu. Nyt on kuitenkin ollut vähän ristiriitainen fiilis - haluanko, että koko elämäni on täällä kaikkien pällisteltävänä? Haluanko kertoa kaikille mikä seuraava etappi on - voin sanoa, että se on suuri ja sitä on nyt suunniteltu paljon.
Haluanko, että ihmiset, jotka vain haluavat urkkia elämääni ja tietää missä menen, saavat tietää sen täältä? Muutenhan he jopa voisivat joutua kysymään ja tekemään jotain asian eteen. Pitäisikö jatkaa vain Ruotsi -postauksia, miten täällä menee, ja jättää kokonaan tulevaisuuden mahdollisuudet pois, kertoa sitten kun hyvältä tuntuu? En tiedä, vähän on ristiriitaista. Haluaisin kertoa niistä täällä, koska oikeasti olisi kerrottavaa ja siitä tulisi kyllä kuvia ja paljon pohdiskelua. Samaan aikaan haluaisin pitää itselläni jotain, sellaista, että voisin kertoa oikeasti, ilman vastausta "joo, tiedän, luin sun blogista". Kommentteja tänne kuitenkaan ei kukaan koskaan laita, niin se reaktio jää sitten kokonaan kuulematta.
Tilastot näyttävät että kyllä täällä käydään ja selaillaan sivuja. Omat käyntini eivät minulla näy, mutta esim. viime kuussa blogissani käytiin 194 kertaa. Tietysti kaikki eivät ehkä ole oikeita käyntejä - mistä minä sen tiedän? Mutta jos edes puolet ovat niin siinä on kuitenkin 31 päivälle aika monta käyntiä. Kommentteja tuli ehkä kaksi?
En ole vielä saanut oikein mitään päätöstä aikaiseksi. Toisesta jutusta on pakko kyllä laittaa tänne - sitten kun se on valmis, mutta en tiedä mitä tulevaisuudensuunnitelmista laittaa tänne. Pitäisikö raa'asti vain sanoa, että tulkaa itse kysymään / laittakaa kommenttia vai mitä? Ehkä tämä tästä jossain välissä selkenee. Tai sitten jossain vaiheessa tuntuu että pää räjähtää kaikesta uudesta informaatiosta ja on pakko kirjoittaa tänne. Ehkä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti