Luukku 1 - Ruåtsalaiset liikenteessä
Luukku 2 - Tjolöholms slott
Luukku 3 - Asiat, joista en pidä Ruotsissa
Luukku 4 - Jouluvalmisteluja
Luukku 5 - Shit I love
Tänään meni päivä jotenkin ihan hukkaan, mitä tapahtui? Noh, sain ainakin siivottua ja kävin Zumbassa, kaipa siinä välissä jotain muutakin tuli tehtyä. Luukun tekeminen jäi kyllä vähän puolitiehen ja noihin osaan haluan panostaa vielä enemmän joten nyt vähän tälläinen yksinkertainen luukku. Aiheena Shit I love noin karkeasti sanottuna :D Yritin tehdä tästä edes vähän omaperäisemmän, eli en valinnut heti niitä "no tostakin mä tykkään!" jotka kiertävät kaikkien blogeissa, vaan hieman erikoisempia, jota ette ehkä tienneet! ;)
![]() |
| (Anteeksi, mutta tämä oli ihan pakko! Kaksosten mukaan tulevaisuuden poikaystäväni jonka tapaan kun matkustan joskus Amerikkaan, todennäköisyys on huima!) |
![]() |
| Omnomnomnom |
Näitähän olisi vaikka millä mitalla! Jos kuitenkin jätetään ihan tähän. Hyvännäköisiä miehiähän tuolta löytyy aivan pilvin pimein, mutta miesgalleriaksi tämä blogi ei aivan vielä muutu, vaikkakin pari poikkeusta piti tehdä... One Directionia tarjottiin ainakin 300 kertaa, mutta sori pojat, jäitte nyt pois listalta ;) Mitään järkevää järjestystä tai mitään muutakaan luokittelua tässä ei ole, ihan vain poimin noita sen mukaa mitä tykkäsin!
















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti