Luukku 2 - Tjolöholms slott
Luukku 3 - Asiat, joista en pidä Ruotsissa
Luukku 4 - Jouluvalmisteluja
Luukku 5 - Shit I love
Luukku 6 - Asioita joita arvostan Suomessa
Luukku 7 - Suomalaisuus Ruotsissa
Luukku 8 - Ruotsalainen joulupöytä
Luukku 9 - Ruotsin hevosmaailmaa
Luukku 10 - Kuulumisia
Luukku 11 - Sekoile ruotsiksi!
Luukku 12 - Asiat, joista pidän Ruotsissa
Luukku 13 - Vuoden 2012 hienoimmat paikat
Vaikkakin vuosi ei vielä ihan ole lopussa, niin listataan kuitenkin vuoden 2012
hienoimmat paikat, joissa olen käynyt! Nämä olivat sellaisia, jotka todellakin jäivät mieleen ja joita muistelin vielä paljon myöhemminkin!
- Mirador del Rio - Noin 475 metriä merenpinnan yläpuolella sijaitseva kohta Lanzarotella. Kurssikavereiden kanssa ajeltiin ympäri saarta ja tämä oli yksi kohteistamme. Itse näköalapaikalle hinta oli aivan liikaa joten sen jälkeen kun tarkistimme että kukaan ei nähnyt, kiipesimme siitäkin vielä korkeammalle! (Sen kyltin ohitse, jossa luki että kulku kielletty...) Korkeanpaikankammon omaavalle paikka oli huimaava - sen kummassakin merkityksessä! Turvakaiteita tai mitään ei tietystikään ollut... Paikka oli kuitenkin aivan käsittämättömän hieno. Sieltä pystyimme näkemään pienelle La Graciosan saarelle ja maisemat olivat kuin lentokoneesta. Wau!
| La Graciosaa |
| Hyrr, siellä oli kylmä ja tuuli ihan järjettömästi! |
- Gran Canarian karnevaalit - Tämä ei sinällään ole paikka, koska karnevaalit olivat Yumbossa (joka on muuten muuten tunnettu homobaareistaan), mutta kuitenkin. Se tunnelma, musiikki, ihmiset... Wau! Lanzaroten karnevaaleissakin oli sitä jotain, mutta Gran Canarian oli kyllä aivan ylivoimainen! Sen karnevaalien sanotaan olevan maailman parhaimmat, heti Rio de Janeiron jälkeen!
| Yksi suomalainen puolalaisessa porukassa... :D |
| Yhteiskuvaamme tunki joku... Arvaatkaas kuka oli ylimääräinen?? |
- Las Palmas - ja nimenomaan kevarin kyydistä! Muuten se ei ollut ihan niin ihmeellinen, sen sijaan liikenteen seassa puikkelehtiessa kaupunki oli hieno! Sää on siellä jotenkin aina ihmeän harmaa - siis Espanjan tasolla :D
| Kyydissä oli hyvä räpsiä kuvia... |
- Wanha Rauma - "ulkomaalaisen silmin". Samalla kun saksalainen ystäväni näki Suomea, tutustuin itsekin paremmin lähiseutuihin ja tämä vasta kiva olikin!
- Varbergin linnoitus - Historialliset paikat, historianörtti on taas aivan intoa piukassa.... :D
- Kristianstad - Pienen kaupungin uskomattoman kauniit kadut, pienet, koristeelliset parvekkeet... En odottanut mitään tälläistä kun saavuin sinne!
- Lundin tuomiokirkko - Tästä en puhu enempää! Muuten kaikki kyllästyvät... Tekstiä löytyy täältä!
Siinähän noita! Tämä vuosi on kyllä ollut hieno! :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti